Maar de opleiding vind ik wel leuk! Ga denk ik wel kijken naar de mogelijkheden van P halen en door naar uni. Dat zie ik allemaal nog wel even. Misschien is uni toch wel echt boven mijn pet en dan moet ik het natuurlijk niet doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar de opleiding vind ik wel leuk! Ga denk ik wel kijken naar de mogelijkheden van P halen en door naar uni. Dat zie ik allemaal nog wel even. Misschien is uni toch wel echt boven mijn pet en dan moet ik het natuurlijk niet doen.
ik sta er hetzelfde in als jij dus dat scheelt.
paljaslaura schreef:Ik zeg nergens dat de opleiding tegen valt hoor hahaik sta er hetzelfde in als jij dus dat scheelt.
Sanne_com schreef:Echt jammer dat sommige mensen een niet zo leuke ervaring hadden!
Ik ben juist echt blij met mijn klas/hele groep. Haast allemaal leuke mensen en zover ik nu kan zien is iedereen echt gemotiveerd.
Alleen een beetje weinig meiden xD In een groep van 115 studenten zijn we volgens mij met 30
Maar hij is ook maar 6 jaar oud 
) 
.badeendje schreef:Ivk?
Ik ben begonnen in de tweede, wel m'n eerste jaar HBO, moet nog veeeeel inhalen! Gelukkig vind ik het wel allemaal super interessant, maar mijn 'vrije dagen' gaan op aan blokken.
Oh well!
)
Sanne_com schreef:badeendje schreef:Ivk?
Ik ben begonnen in de tweede, wel m'n eerste jaar HBO, moet nog veeeeel inhalen! Gelukkig vind ik het wel allemaal super interessant, maar mijn 'vrije dagen' gaan op aan blokken.
Oh well!
Safety and Security Management (of te wel de engelse variant die niet duaal is)
Ga je het in 3 jaar doen?
Ik heb een macbook pro, uur of 5?
.xJurdyWonanx schreef:Ik heb een refurbished laptop gekocht en gaat zo'n 2 tot 2,5 mee. Nu leek me dit wel erg kort maar dat valt dus nog best mee zo te zien.. hangen jullie hem op school gewoon aan de lader dan?
ik heb ook een refurbished laptop, een hp elitebook. De batterij gaat denk ik wel zo'n 3-3,5 uur mee. PeerAppel schreef:Ik vond het ook niet enorm leuk. Was niet super geregeld en enorm langdradig. Daarnaast voelde het echt alsof we weer in de brugklas zaten ipv op het HBO.Maar de opleiding vind ik wel leuk! Ga denk ik wel kijken naar de mogelijkheden van P halen en door naar uni. Dat zie ik allemaal nog wel even. Misschien is uni toch wel echt boven mijn pet en dan moet ik het natuurlijk niet doen.