Al mijn lesdagen zijn bijna zo

Vindt je paard vast niet zo erg denk, ijssnuiver.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EmmaVZ schreef:Lekker hoor, roos
Die regen pff, hier regent (en onweert) het nu ook weer, dat mag van mij volgende week wel afgelopen zijn, anders vertik ik het om te gaan fietsen!
EmmaVZ schreef:Volgens mij zou ik er met de bus ook niet heel veel sneller over doen en ga ik met de trein, kan ik alsnog 20minuten lopen (wat in totaal 30 min reistijd maakt, wat toch sneller is dan 50 min fietsen, maar een trein kost geld en geld heb ik niet voor dure NS)
Maarja, als ik er wel geld voor over zou hebben, dan wist ik het wel hoor, liever droog dan bezweet, nat en verwaaid haar op de fiets
op woensdag heb ik er drie achter elkaar (even kijken of ik daar mijn rijlessen in kan doen!) en in totaal heb ik zes tussenuren.kitlover schreef:Ik heb vandaag mijn rooster opgehaald. Maar bagger zeg, wat een tussenuren heb ikop woensdag heb ik er drie achter elkaar (even kijken of ik daar mijn rijlessen in kan doen!) en in totaal heb ik zes tussenuren.
Maandag wel om 1 uur uit. de rest van de week om 4 uur of om 3 uur.
EmmaVZ schreef:Lekker hoor, roos
Die regen pff, hier regent (en onweert) het nu ook weer, dat mag van mij volgende week wel afgelopen zijn, anders vertik ik het om te gaan fietsen!
Alhoewel.. het is nog een kwartier lopen van het station, dus als je pecht hebt..
Ben je uiteindelijk nog wel naar je paard geweest? Wij bleken vanmiddag hier dus ook een wolkbreuk te hebben gehad...
kitlover schreef:EmmaVZ schreef:Volgens mij zou ik er met de bus ook niet heel veel sneller over doen en ga ik met de trein, kan ik alsnog 20minuten lopen (wat in totaal 30 min reistijd maakt, wat toch sneller is dan 50 min fietsen, maar een trein kost geld en geld heb ik niet voor dure NS)
Maarja, als ik er wel geld voor over zou hebben, dan wist ik het wel hoor, liever droog dan bezweet, nat en verwaaid haar op de fiets
50 minuten? gosh, hoever moet je dan fietsen? Ik hoef maar tien minuutjes te fietsen en voor de introductiedag morgen verzamelen we onder mijn slaapkamer raam![]()
Ik heb vandaag mijn rooster opgehaald. Maar bagger zeg, wat een tussenuren heb ikop woensdag heb ik er drie achter elkaar (even kijken of ik daar mijn rijlessen in kan doen!) en in totaal heb ik zes tussenuren.
Maandag wel om 1 uur uit. de rest van de week om 4 uur of om 3 uur.
Maar lekker hoor, 10min fietsen, dat wil ik ook wel weer! Gelukkig hoef ik alleen dit jaartje nog en dan kan ik weer met de trein en metro (studenten ov en studiefinanciering, heerlijk!)
Maar met de trein is het verschrikkelijk, want die gaat maar 1x in het half uur (in de spits 1x per kwartier, maar ik heb nooit les in de spits
)
IlovePuk schreef:Ik kijk ook al uit naar volgend jaar; nooit meer naar school toe fietsen
Dat dacht ik ook toen ik naar mbo ging, maar uiteindelijk gestopt en weer vrolijk naar voortgezet onderwijs waar ik weer mocht fietsen, langer dan ik ooit moest

Tien minuutjes met wat geluk haha