en het is maar voor twee jaartjes, dus als het tegenvalt hoef ik er toch niet te lang te zitten.
alhoewel ik sowieso niet erg bang ben om gepest te worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en het is maar voor twee jaartjes, dus als het tegenvalt hoef ik er toch niet te lang te zitten.
alhoewel ik sowieso niet erg bang ben om gepest te worden.
Boself schreef:Jahoor, school leek me wel leuk.is wel in een andere stad, maar dat maakt me niet uit. Wat ook helpt is dat ik niet de enige nieuwe ben, er zijn meerdere die overstromen vanuit havo.
maar het is alsnog niet ideaal om op je 17e van school te wisselen, het is de brugklas all over again
Isa schreef:Boself schreef:Jahoor, school leek me wel leuk.is wel in een andere stad, maar dat maakt me niet uit. Wat ook helpt is dat ik niet de enige nieuwe ben, er zijn meerdere die overstromen vanuit havo.
maar het is alsnog niet ideaal om op je 17e van school te wisselen, het is de brugklas all over again
En komen die dan ook van andere scholen?
Grote kans dat ik niet eens boeken heb begin dit jaar
) maar worden er komend jaar echt wel meer. Mij is in januari gezegd dat ik naat de andere klas mag, maar op magister staat dat ik volgend jaar gewoon in mijn huidige klas zit
.

. Ik weet niet of ik volgend jaar nog steeds in dezelfde klas zit, maar ik denk het wel.
ckv mentor.
CKV is ook zo'n onzin vak, gelukkig heb ik het niet komend jaar.

Komt denk ik ook door de leraar. Vreemde man, had hem in de derde voor natuurkunde en hij vond mij daar zo slecht in dat ie het niet kon laten om elke les te zeggen dat mijn tweelingbroer (zelfde niveau, andere klas) altijd maar beter was dan ik. Had hij even pech, ik stond een 7 voor natuurkunde, mijn tweelingbroer een 6
anw ook goed te doen, maatschappijleer eigenlijk ook nog wel
Slaat helemaal nergens op.
Daar heb ik me toendertijd echt heel naar over gevoeld.
Klas blijft bij mij waarschijnlijk hetzelfde,iedereen is over! Ik houd ook dezelfde mentor en de meeste leraren.