welshfan97 schreef:Duits ging bij ons over kinderen die lang thuis wonen, ruiken en de kus. En video was over 2 schrijvers
Dit ja!
Bij Engels heb ik geen flikkerende lichtjes gezien?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dit keer 2 dagen later, wat natuurlijk nog steeds super snel is. Een 6,0, geen topcijfer, maar in elk geval voldoende
)

badeendje schreef:Lijkt me zo ideaal dat je gewoon uren vrij mag leren, ik heb dat al eens aan mijn teamleider gevraagd maar no way dat dat mogelijk was haha! Klinkt echt heerlijk.
welshfan97 schreef:badeendje schreef:Lijkt me zo ideaal dat je gewoon uren vrij mag leren, ik heb dat al eens aan mijn teamleider gevraagd maar no way dat dat mogelijk was haha! Klinkt echt heerlijk.
Bij ons mag dat ook niet maar ik weet dat er ook een school hier in de buurt is die standaard "mediatheek uren" heeft ingeroosterd. Zij moeten een vast aantal uren in de week zelfstandigleren in de mediatheek, wordt ook daadwerkelijk op aanwezigheid gecontroleerd.
. Klinkt wel heel fijn trouwens! Als er inderdaad maar wel mensen aanwezig zijn die de boel ook een beetje in bedwang houden.