Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boself schreef:Geen stresskijk naar het aantal punten die je met een vraag kunt krijgen, meestal zijn dat ook het aantal elementen die je erin moet verwerken
Verder, binas binas binas.
tijdens SE1 gebruikte ik de binas amper, zodra ik dat ging doen ging mijn cijfer gewoon een heel punt omhoog!
MarlindeRooz schreef:Ik dacht dat mijn hand afgestorven was, ik was in totaal 11 A4-tjes verder.
Ghostattack schreef:Het feit dat ze Grieks al plannen op dezelfde dag als Wiskunde B zegt alweer hoeveel verstand de mensen daar hebben van een vak als Grieks. Niks dusIedereen denkt, oh Grieks. Lekker makkelijk, zijn toch maar weinig mensen enz. Ehm, nee gewoon niet
Ik ga 'even' een Nederlands examen maken, ik weet alleen nog niet welke. Ik denk 2013-1 of 2013-2.
MarlindeRooz schreef:Wij hebben een super docent met filo, hij is wel een beetje een apart persoon maar hij kan wel goed lesgeven.
Alle filosofie docenten zijn vrij apart denk ik.
is een beetje een ding. maar wel heel aardig altijd
We hebben ook maar een klein klasje.

Ghostattack schreef:De meeste Nederlands teksten van Vwo gaan over politiek en dat soort dingen! Hoera, daar houden we van! Not
En ja Grieks is zeg maar gerust 'bijna onmogelijk'
Nu snap ik wel dat ze geen Jip en Janneke verhaaltjes doen, maar ik heb pas 1 keer een leuke tekst gehad, over de rol van 'de vrouw' in huishoudens sinds 1950.

MarlindeRooz schreef:Maar 16 punten?Yeah.
![]()
Ik haat samenvattingen, want ik heb adhd + dysgrafie.
Dus rommel in je hoofd + handschrift.
Schrijf dan maar eens een nette samenvatting.
Ik moet het juist van de samenvatting hebben. Wat ik eigenlijk niet eens echt een 'samenvatting' vindt
Memories schreef:Dan begrijp ik wel dat je daar blij mee bent![]()
Echt bah. Al die examens van 2012 en vroeger waren echt easy ja, haalde ik makkelijk 7,0-7.5 of hoger voor. Maar toen kwam 2013Ik moet het juist van de samenvatting hebben. Wat ik eigenlijk niet eens echt een 'samenvatting' vindt