Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anne182 schreef:Robin_Rikkie schreef:Ik zit in breda op school jaMencia
Welkom!
Had ik dus toch gelijk. Ik zit ook op Mencia!
Nu ga ik maar eens alles teruglezen... En namen, pfoe. In real life lukt dat me heel snel. Maar hier achter de computer gaat het heel wat langzamer
Robin_Rikkie schreef:Rikkie was int begin echt een !#@##$^&#$@ pony
gericht bijten, schoppen, steigeren etc. kon er niks mee, was er bang van, maar nu
Doen VD en tis echt een schat van een beest gewordenHebben geprobeerd te beleren maar ging mis
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dan Rachel, echt een schat van een beest, onzettend zacht en lief karakter wat ze ook uitstraalt met haar ogen. Maar rijden.. ontzettend lastig. een tijd gehad van alleen maar steigeren, werd gevaarlijk. afgelopen woensdag er nog afgelegenAls iemand dat kon uitzitten was het knap
maar als ze mag springen, dan gaan die oren erop en gaan met die banaan, dan word ze ontzettend heet en dat vind ze zoo leuk
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
juliaka schreef:[ Afbeelding ]
Isa schreef:anne182 schreef:Ik zit nu in v4tg. Maar mijn moeder is aan t regelen of ik in v4tf kan komen aangezien ik als enige uit mijn vriendengroepje eruit ben gehaald. Ik zat in tga3c. Welke klas zit jij?
Wauw! Mooie foto's!
Dievnamen
.
. Snorretje schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit zijn mijn paardenik heb ook nog een zwart shetje maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden
juliaka schreef:Snorretje schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit zijn mijn paardenik heb ook nog een zwart shetje maar daar kan ik zo snel geen foto van vinden
Wauwiee, wel ras is die bovenste??