Studenten in Tilburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dobby91

Re: Studenten in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:35

Normaal nooit beide sloten, nu een keer wel en hij wordt gejat zucht. En jaaaaa Plato vanavond!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 23:02

eenitraM schreef:
Gitteke; had je m volledig op slot staan? Met ketting en al? Of alleen wielslot?

Char_elle schreef:

Tot hoelaat was je in de boeka? Ik heb echt nog heel lang bij Emma gestaan! En heb heel de tijd staan zoenen midden in de kroeg

Vooral dat laatste: Trots op je :D

Gaat er iemand nog naar plato vanavond?

En weet iemand nog een kamertje voor een bekende van mij? O:)

Ja alleen jammer dat ik elke week vergadering heb met die kerel en hij de voorzitter is. Was net lekker akward, want iedereen wist er van....

Maar wat voor iemand is het? wij hebben hier een kamer vrij, zet hem morgen wss op kamernet.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:07

Waarvan heb je de voorzitter staan zoenen? :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 13:12

Haha Charelle; Thats akward :') Dat meisje is een leuk meisje. Heel lief en zorgzaam en 18 jaar geloof ik.

Plato was gister echt briljant! := Kan niet wachten tot donderdag!

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 14:33

Klinkt goed Martine! Ik zal je zo even een bericht via fb sturen dan kan ik haar even contacten

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 19:27

phoe weer terug van n lange dag school van 9:45 tot 17:30
ben om 6:48 vertrokken en nu thuis..
zometeen nog even mezelf naar mn paardje sleepen

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:15

6.45 :O Heb je zo'n lange reistijd dan? Pff dat zou ik echt niet trekken elke dag hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:41

WEEKEND

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:30

Ik heb vanavond en morgenvroeg nog een college.
En vanavond staat er een date gepland, mar ik heb sinds zondag al niks van hem gehoord. Heb er dus weinig zin in. Hij mag vandaag eens een keer initiatief tonen. Ik wil alleen daten met een jongen die mij ook wil...

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:44

jup 6:45 elke dag haha. moet n trein eerder pakken ivm vertraging en dan te laat komen en les niet in mogen

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:18

Jeetje! Mag ik vragen waarom je dan niet op kamers gaat? Want je hebt dan dus zo'n 3 uur reistijd?

Wij mogen gelukkig wel een beetje te laat komen door vertraging oid! Gelukkig heb ik maar een kwartiertje treinen en over t algemeen komen de treintijden aardig goed overeen met de lestijden van school, haha.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:08

Charelle, is je date nog doorgegaan?

Ik heb de sportpas gehaald en ik ben vandaag gaan zwemmen. Mijn armen zijn spaghetti op het moment. :P

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 23:54

Haha nee, de treinen reden maar half en hij was daardoor laat thuis en had dus ook vertraging als hij naar mij zou komen. Dus hebben het naar volgende week verplaatst

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 07:21

Maar het gaat dus wel door <<) omdat je daar niet zo zeker overwas ?

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 08:03

Ja volgende week gaat wel door, hij vond t zelf ook vervelend dat het niet door kon gaan

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 08:24

Wat leuk! Spannend ;)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 10:48

Ja hij is wel leuk, maar we hebben het allebei zo druk. Het lukt amper om een date te plannen. Vorige date is al weer 3/4 weken geleden

Palooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 16:04

Jolienn schreef:
Jeetje! Mag ik vragen waarom je dan niet op kamers gaat? Want je hebt dan dus zo'n 3 uur reistijd?

Wij mogen gelukkig wel een beetje te laat komen door vertraging oid! Gelukkig heb ik maar een kwartiertje treinen en over t algemeen komen de treintijden aardig goed overeen met de lestijden van school, haha.

nee hoor, k moet er om kwart voor 9 zijn.
maar ik heb 1 trein eerder, dus half uur eerder omdat ik anders te laat kom als er vertraging is.
ik heb zon 1,5u reistijd ongeveer. enkel dan he.

ik ga niet om kamers omdat ik dan mn paardje weg moet doen, en dat weiger ik.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 12:43

Tilburg is leeuheeeuk :D Maar ben ik blij dat ik nu ff achter mijn laptop, in schoon gewassen kleren met gezette koffie door mijn moeder, thuis in het prachtige achterhoek aan tafel zit.

Heb nu wel ruzie met mijn vrienden. Men snapt niet dat ik gewoon niet 'ff' naar huis toe ga om ze te meeten. Gister zou ik 2 mensen zien. Vertel ik het tegen de 3e persoon, waarna de 3e persoon boos op mij wordt omdat ik geen tijd voor hem maak. Hierdoor wordt persoon 2 boos op persoon 3 omdat hij vindt dat hij voor gaat op persoon 1 en 3. Dus ik heb ze lekker de paasei gegeven en ben mooi thuis gebeleven om bij te slapen van de machtigeprachtige avond in plato afgelopen donderdag. :') Leuk! Vrienden!

Zijn mannen in Tlburg overigens altijd desperatos? Ik bedoel, er was er eentje die echt perse met mij mee naar huis wou. Heb maar om half 7 gezegd dat ik een vriendje heb en dat hij echt niet mee mag. :+ Mijn klasgenootje had hetzelfde probleem. Vorige week stond er al een desperatos onder haar raam te schreeuwen en nu afgelopen donderdag heeft ze weer een desperatos jongen gevonden die wanhopig bij haar prbeerde aan te kloppen. _O- Misschien komt het ook wel dat er nu allemaal 'nieuwe duifjes' in tilburg zijn en zij de zak vol hebben door de vakantie. Weet ik veul haha!

Vanavond ga ik lekker op stap. Tenten <3 Man, daar snak ik ook wel een beetje na.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 13:53

Hahaha :p nah denk dat omdat t hier wat anoniemer is (in tillie), dat je dat wat sneller hebt.. Ik merk daarin ook wel verschil met thuis (west zeeuws vlaanderen, dus ons kent ons is hier helemaal extreem) maar goed geil zijn ze overal ;)

Wel jammer van je vrienden, dat ze het ook zo niet snappen.. Ik moet zeggen dat ik door het studeren (en vrij serieus daarin zijn, na een jaar aanklooien O:) ) wel een aantal vrienden ben kwijt geraakt.. (Nou heb ik daar op ook rugproblemen, waardoor ik nog meer belemmerd wordt, en mensen dus nog minder zie)..
Maar ik heb gewoon de beslissing gemaakt dat die 4 jaar studeren gewoon net even wat belangrijker zijn, hoe moeilijk ik het daar in het begin ook mee had..

Geniet van vanavond!

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 20:42

Mannen zijn overal wanhopig haha. En er zijn allemaal nieuwe vrouwen die vaak allemaal gewillig zijn gehe. Ik zit in de trein voor het eerst in maanden eens thuis kijken. Gezellig in de stilte coupe met een hoop schreeuwende nare mannetjes.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 05:41

Èeeeeeeeen ik ben lekker wakker *\o/* ontwaakt door de zoete klanken van het gelal van een hele boze dronkelap. Wtf is er mis met jullie brabo's???

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:54

Ik ben gisteravond uit gegaan maar er was echt helemaal niets aan! Veel te druk en een nare sfeer, merk ik wel vaker op de zaterdag...

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:31

Ik ben gister ook op stap geweest met een stel jongens van de groep. We wilden eerst maar de marquees in waalwijk maar daar was een verjaardagsfeest met 120 man. Je mocht wel gewoon naar binnen maar we vonden dat een beetje gek om dan tussen de verjaardag van iemand die je niet kent te staan. Dus toen zijn we n tilburg gegaan. Zijn bij de miller beland daar was malibu avond. Emmer malibu voor 9 euro. Was erg gezellig alleen vond je dj niet zo. Ttelkens 30 seconden van een nummer en dan weer wat anders en weer watanders. Daardoor niet e ht lekker kunnen dansen. Maar wel een hele leukd avond gehad!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:57

Bambolina schreef:
Èeeeeeeeen ik ben lekker wakker *\o/* ontwaakt door de zoete klanken van het gelal van een hele boze dronkelap. Wtf is er mis met jullie brabo's???

Dat ligt aan de alcohol niet aan waar je vandaan komt :+ !