Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:Gitteke; had je m volledig op slot staan? Met ketting en al? Of alleen wielslot?Char_elle schreef:
Tot hoelaat was je in de boeka? Ik heb echt nog heel lang bij Emma gestaan! En heb heel de tijd staan zoenen midden in de kroeg
Vooral dat laatste: Trots op je
Gaat er iemand nog naar plato vanavond?
En weet iemand nog een kamertje voor een bekende van mij?
Dat meisje is een leuk meisje. Heel lief en zorgzaam en 18 jaar geloof ik.
Kan niet wachten tot donderdag!
Heb je zo'n lange reistijd dan? Pff dat zou ik echt niet trekken elke dag hoor!
omdat je daar niet zo zeker overwas ?
Jolienn schreef:Jeetje! Mag ik vragen waarom je dan niet op kamers gaat? Want je hebt dan dus zo'n 3 uur reistijd?
Wij mogen gelukkig wel een beetje te laat komen door vertraging oid! Gelukkig heb ik maar een kwartiertje treinen en over t algemeen komen de treintijden aardig goed overeen met de lestijden van school, haha.
Maar ben ik blij dat ik nu ff achter mijn laptop, in schoon gewassen kleren met gezette koffie door mijn moeder, thuis in het prachtige achterhoek aan tafel zit.
Leuk! Vrienden!
Mijn klasgenootje had hetzelfde probleem. Vorige week stond er al een desperatos onder haar raam te schreeuwen en nu afgelopen donderdag heeft ze weer een desperatos jongen gevonden die wanhopig bij haar prbeerde aan te kloppen.
Misschien komt het ook wel dat er nu allemaal 'nieuwe duifjes' in tilburg zijn en zij de zak vol hebben door de vakantie. Weet ik veul haha!
Man, daar snak ik ook wel een beetje na. 
) wel een aantal vrienden ben kwijt geraakt.. (Nou heb ik daar op ook rugproblemen, waardoor ik nog meer belemmerd wordt, en mensen dus nog minder zie)..