Overigens, ik heb begrepen dat ze hier nu mensen met tijdelijke contracten voortijdig laten gaan.. dat zou gunstig kunnen zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Cer schreef:Nou ja het is een baan op de universiteit.. ik hoef er zelf niks voor te studeren gelukkig
@jolliegirl: zie post ruitje...
Die had ik gezien. niets mis mee toch?
Voor universiteit moet je in een brief wel een beetje goed en slim overkomen, zo bedoeld ze het denk ik
vuurneon schreef:Je hebt mij iig wel op het idee gebracht om die site even in de gaten te houden
RusselNuwell schreef:Dan moet ik maar verhuizen denk ikIk zou op dit moment staan te springen om een horecabaantje, maar wordt niet aangenomen omdat ik geen ervaring heb.
RusselNuwell schreef:Ik meld me ook maar in dit topic. Ik raak de moed eigenlijk volledig kwijt op dit moment, ik doe een deeltijd opleiding van 2 avonden in de week. Ik zoek een baantje voor ongeveer 20-30 uur in de week, maar ben ook met minder tevreden, maar schijnbaar is het onmogelijk om zelfs een startersbaantje te vinden zonder ervaring, terwijl ze dan wel iemand in mijn leeftijdscategorie zoeken.
Vanmorgen weer een mailtje in de inbox, had gister op een vacature via een uitzendbureau gereageerd, ging om schoonmaakwerk, ervaring was slechts een pré, verwachtte ik toch dat ik met mijn ervaring als schoonmaakster een goede kans zou maken, maar nee, ze hadden al iemand gevonden, terwijl de vacature pas sinds gister open staat.
henrib schreef:Beste heren en dames,
Er is weer een vacature beschikbaar binnen Divoza Staphorst.
Voor meer informatie kijk op de site http://www.divoza.com vacatures.
Groet,
Henri Boes
orienta schreef:Ik ben ook alweer sinds juni aan het zoeken naar ( financieel ) administratief werk of customer service.
Waar ik me vooral dood aan erger is uitzendbureau's die je zelf benaderen voor een vacature op basis van je CV, vervolgens je CV meenemen in een eerste selectie ronde en dan bepalen dat je niet geschikt genoeg bent