Hihi wij zouden in het 1e jaar ook hun beide krijgen omdat we 2 klassen zouden hebben. Maar werd alleen Floor omdat het 1 klas werd. Afgelopen jaar hadden we Mans. Nu komend jaar, geen idee.
nee hij is ook best groot hoor maar echt een pony qua karakter! hij ging mee op de trailer omdat een andere niet alleen kan staan Mn bange moeder ging ermee de bossen in etc
wat is eigenlijk dat 'lerenleren' in die introductieweek?
chantalboes
Geplaatst: 03-07-12 17:37
Oeeh inderdaad die schimmel!! Maar ik heb vandaag naar de bokt advertentie gemaild. Hopenlijk mailt ze heeel snel terug, want ik ben erg benieuwd!
Ik zit trouwens nergens bij springen..? Heb nooit officieel een parcour gesprongen, maar onderlinge wedstrijden wel tot zeker een meter.. Dus niet echt meer het manege sprongetje.
Haha nee, hij vroeg wie er echt heel weinig ervaring mee had, dat groepje bedoel ik. Daar zit ik dus bij, ben echt een dressuurprikker dus en een beetje bang qua springen. Maar goed, dat gaat wel over als ik wat meer ervaring op kan doen. Hoop het wel, want een keer crossen lijkt me zo gaaf....
Anoniem
Geplaatst: 03-07-12 17:49
Anoukk_ schreef:
haha!
wat is eigenlijk dat 'lerenleren' in die introductieweek?
Oehhh schimpie is leuk!!! Dat lerenleren is heel veel reflecteren en naar je zelf kijken en weet ik veel wat. Onderzoeken wat voor jou een prettige leeromgeving is en op wat voor manier jij het prettig vind om stof op te nemen!