Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Gezien die werkloze jaren aardig wat geld hebben opgeslokt wil ik nu met de fiets kunnen en anders een half uurtje met de bus. Auto zit er nog even niet in.
Ik heb vandaag best een goed gesprek gehad voor een tijdelijke functie als baliemedewerker voor de winter maanden. Kan hier ook s' avonds werken dus heb ik s'ochtends tijd voor de paarden en kan ik de winter door blijven mennen.
Dinsdag heb ik een gesprek bij een vervoers bedrijf voor 15 a 20 uur...maar hoelanger ik er over nadenk hoe meer ik dit niet wil ook ivm de medicijnen die ik nog steeds slik. Ik heb moeite me lang te concentreren hierdoor misschien niet zo handig in een auto. Maar goed ik wacht het gesprek even af en wilde zowieso de huisarts nog bellen omdat ik wel wil afbouwen.
Verder veel vlieg werk. Net terug van een 4 daagse Emiraten en woensdag ga ik weer... uitermate vervelend zeg
walfie schreef:Helaas kan ik mijzelf hier ook melden....
Ben nu al weer twee maanden op zoek naar nieuw werk.
Werkte bij een aannemer op de administratie en daar is mijn ontslag aangevraagd wegens bezuinigingen.
Vanaf vandaag zit ik in de ww, heb twee maanden op non actief gestaan.
Heb al verschillende brieven de deur uit gedaan en helaas allemaal afwijzingen, op een na, mag ik morgen op gesprek komen..... Ik hoop zo dat het een positief gesprek is!![]()
Wil iedereen heel veel succes wensen met het zoeken naar een nieuwe baan!
Ik ben nu voor het eerst in 10 jaar weer aan het zoeken en tot nu toe vind ik het allemaal niet makkelijk.