Always remember that striving and struggle precede success, even in the dictionary
Een quote die ik momenteel maar even o-ve-ral opschrijf (lees: in mijn agenda, op alle mogelijke kladblaadjes, op post-its door het huis heen
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
!
. Dan alleen nog even referenties nalopen en nummering van de figuren controleren en het is eindelijk eindelijk helemaal klaar
. Ffortuna schreef:Mijn deadline ligt ´eind mei´ volgens mijn begeleider, ik had dus (zelf) voorgesteld om hem na het weekend van Hemelvaart in te leveren. () Maar ik meen te lezen dat andere mensen hier de scriptie later in mogen leveren, vandaar even mijn nieuwsgierigheid.

er komen er nog wel een stuk of 8 bij volgende week, maar 16 is nog lang geen 31

Yellowfish schreef:Omdat ongetwijfeld niet alleen bij mij de afstudeerstress dagelijks toeneemt en inmiddels al een redelijk hoogtepunt heeft bereikt....
Always remember that striving and struggle precede success, even in the dictionary
Een quote die ik momenteel maar even o-ve-ral opschrijf (lees: in mijn agenda, op alle mogelijke kladblaadjes, op post-its door het huis heen)
Sheran schreef:Ik moet 31 A4-tjes, en ik zit nu op 8er komen er nog wel een stuk of 8 bij volgende week, maar 16 is nog lang geen 31
Gefeliciteerd 
Kan echt een vreugde dansje doen. Nu kan ik me tenminste ook lekker concentreren op mijn openstaande vakken en alvast stiekem een beetje nadenken over mijn masterscriptie
(zal vrijdag na m'n bespreking vast nog wel e.e.a. moeten veranderen maar goed, dan staat het meeste in elk geval op papier)
het gaat even voor geen meter. Maar nu ga ik weer verder, en ik heb jullie hulp nodig!