Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LHO schreef:Haha, nou ik woon ook in de polder en heb diverse beestjes in huis (lees: huisspinnen, kakkerlakken, torren, muggen, vliegen, wespen, vleermuizen etc etc en dan daarnaast alles wat normaal buiten leeft) dat heb je nou eenmaal als je tussen het gras woont. Maar daarom heb ik ook katten die verjagen de meeste beestjes wel of eten ze op....Ik ken mensen die niet op gras zitten vanwege beestjes ja.
holly schreef:En kom je dan niet te zitten met zoiets als "ik heb de site gemaakt" bla bla.
LHO hoe zit dat allemaal, als je wilt overstappen naar iemand anders, met een website door een bouwer gemaakt?
Paan hoe gaat het met de folders? Hebben ze al succes?
holly schreef:Wha help, zou een slimmerd mij misschien even willen helpen?![]()
Ik heb op facebook de info ingevuld (ahum een poging gewaagd iig) en een kopfoto en profielfoto.
Is dat alles wat ik in moet vullen of zie ik nu het één en ander over het hoofd?
Vervolgens heb ik "nog niet gepubliceerd" aangevinkt staan. Leek me wel handig tijdens het sleutelen.
Maar nu kijk ik net op mijn prive FB en zie ik de berichtjes die ik geplaatst heb in mijn prikbord/nieuwsoverzicht staan.
Hoe kan dat nu dan? Hoort dat zo?
pmarena schreef:Ik jat ze legaal hoor, mag ze gewoon gebruiken
LHO schreef:cissy schreef:haha, ik zie mogelijkheden voor een workshop van LHO, wanneer kan ik inschrijven?Verzamel genoeg mededeelnemers en doe een voorstel, zou ik zeggen.
11AFotograaf schreef:pmarena schreef:Ik jat ze legaal hoor, mag ze gewoon gebruiken
Uhh... eigenlijk niet... Alle foto's die op een website staan zijn eigendom van de eigenaar van de website... Dus je mag foto's die je opgeslagen hebt van internet niet gebruiken voor je eigen website. Tenzij het je leverancier is en je leverancier er toestemming voor gegeven heeft!
pmarena schreef:Eh, Jolandje, dat is een quote van mij
pmarena schreef:Heeft niks te maken met jouw foto's of die van andere fotografen, gaat gewoon over foto's die ik mag gebruiken maar even snel van een website af pluk omdat dat op dat moment het handigste is. In veel gevallen zelfs van mijn eigen website