Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Voor tijdelijk heb ik even een gratis mijnwebwinkel account aangemaakt. Een vriend van me gaat een website voor me maken, maar ik wil al wel wat kunnen verkopen via een webwinkel, vooral nu ik veel berichten binnen krijg voor caphoezen, dat seizoen begint toch wel te komen nu.
Alleen nu kun je volgens mij alleen Mollie aan mijnwebwinkel koppelen? Erg vreemd, ik wil namelijk liever Sisow gebruiken na jullie tips.
Hebben jullie allemaal iDeal als betaalmethode? Of zijn er ook mensen die alleen met vooruitbetaling werken?
holly schreef:Joyce dit kan echt niet vrouwke. Neem van mij aan dat je dit soort situaties nog vaak gaat tegen komen en dat de enige manier om hier mee om te gaan is, meteen afkappen. Hoe drukker je wordt, hoe minder tijd je hebt voor zulk soort gein. Je bent veel te aardig, maar daardoor laat je jouw klanten wachten en dat veroorzaakt klantverlies. Knoop dat goed in je oren. Het is jouw bedrijf en dus gaat het ook zoals jij wilt. Niet mee eens, dan opzouten.
Het is niet makkelijk om met die instelling overal door heen te gaan, maar je zal moeten, echt. Dit soort dingen mogen niet meer gebeuren, je naait jezelf een oor aan.
Helaas zul je hier toch echt nog even aan vol moeten houden. Haar levertijd is nog niet om zeg je. Betekend niet dat het oke is dat ze niet bereikbaar is.
Probleem is natuurlijk wel dat als je bij een ander dezelfde bestelling doet, dat je het straks misschien dubbel hebt, maar anderzijds, als zij straks niet blijkt te leveren, zit je met helemaal niets. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Heb je al gekeken met welk adres ze bij de kvk ingeschreven staat? En daarmee op google gekeken of dat haar huisadres zou kunnen zijn? Bel/rij daarheen.
Oplossen die handel en noooooooit meer wat bij haar bestellen.