Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:17

Kun je niet alsnog gewoon bij haar langsgaan? Gewoon op de stoep verschijnen :P ? Alleen vervelend als ze niet thuis is (tentje opzetten voor haar deur :P ).

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 15:40

Daar zat ik ook al aan te denken, maarja, ik heb alleen het adres van haar "loods" en dan is het maar de vraag of ze er is. Normaal moest ik altijd een afspraak maken om langs te gaan, want ze was er nooit op vaste tijden en haar huisadres heb ik niet...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:52

Dan wordt het toch een tentje opzetten :P . Nee grapje, maar dat maakt het idd een stuk lastiger, grrr. Kun je niet haar huisadres ergens vinden? Staat die niet op haar site?

Ik heb trouwens mijn KVK en BTW nummer!!! Jeej! Vanmorgen officieel ingeschreven. Nu even bij allerlei groothandels mezelf aanmelden _O- .

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:07

Ik heb nu de leverancier zelf een mail gestuurd, helaas is de Duitse taal niet mijn sterkste punt, dus heb ik het in het Engels gedaan.

Via mijn Gmail account heb ik haar nog een mail gestuurd, dan kan er ook geen excuus gebruikt worden over dat Outlook niet zou werken ofzo en in die mail mijn verhaal nogmaals opgeschreven (dit keer nog steeds beleeft, maar straight to the point) en vermeld dat ik ook de leverancier heb aangeschreven, omdat ik mijn klanten gewoon niet langer op antwoord kan laten wachten.

Nu dus weer afwachten... Heb haar wel op facebook en twitter gevonden, maar daar is ze niet actief.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:17

Wat een rotsituatie, Joyce! Tenenkrommend, zulke mensen :( Als jij de order annuleert en zij je geld niet retour stuurt dan kun je dreigen (en uitvoeren) met aangifte van diefstal.

Als je het zo neerzet, krijg ik de indruk dat dat juist een dametje is die het er wel even bij doet en haar zaakjes niet goed voor elkaar heeft. Is ze een eenmansbedrijf? Of puur importeur van een bepaald merk?

Echt banketstaaf voor je klanten, ik kan me heel goed voorstellen dat je laaiend bent!

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:28

Ik heb flink wat bij te lezen :j Ik ben afgelopen maandag geopereerd aan mijn enkel. Deze heb ik vorig jaar met kerst gebroken maar was nog steeds niet zoals het hoort. Vandaag maar weer achter mijn laptop gekropen om toch wat werk te verrichten! :)

joyce2, grappig dat ze je naam kende van twitter! :j

Welkom DameBlanche :wave: Beterschap!

holly, wel goed opjezelf letten he!

Remy, met je nieuwe stuk leer kun je lekker aan de slag gaan! Fijn!

Hilda79, wat raar dat je moet betalen om mee te mogen doen :S

pmarena, als ik ergens in mee kan denken/testen laat maar weten!
Ik ben wel heel erg benieuwd!
Ik zou al je energie/tijd in de nieuwe site steken! en de oude laten voor wat het is... :j
(kunnen klanten straks rechtstreeks bij jou bestellen, of is webshop/ideal voor de wederverkopers?)

Spannend Rinske! gefeliciteerd!

Hier ben ik erg benieuwd naar de nieuwe site van Barefoot, dan wil ik z.s.m. mijn site spiegelen aan die van Barefoot, zorgen voor dezelfde foto's/teksten. Dan is het zo duidelijk mogelijk voor klanten.
Ik wil F.R.A. er helemaal goed op hebben staan.
Wil achter de schermen het e.e.a. in orde hebben, mappen met post/administratie etc. Laptop op externe harde schijf opruimen/goed indelen.

En ben vandaag druk bezig geweest met Facebook! :D Ik wil meer likes, en ik denk dat dit mij nu wel gaat lukken! Ik heb een landingspagina gemaakt! De mensen die mij nog niet geliked hebben, zien dan een andere pagina wat hun extra moet stimuleren om mij wel te liken.

Verder slaap ik nog erg veel omdat ik nogal suf ben van alle pijnmedicatie, maar tussen mijn slaapjes door probeer ik wat te werken :z

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:35

Ze doet het voor zover ik weet idd alleen, of ze het voor erbij doet weet ik niet... Ik denk haast van wel, want de website en webshop zien er niet echt gelikt uit en ze heeft haar zaakjes idd niet goed voor elkaar. Het is al een paar keer voorgekomen dat ik dingen vroeg in een mail en dat ze maar de helft van de vragen beantwoorde, vaak laat reageren, echt van die kleine slordige dingetjes. Wellicht dat ze heel druk is hoor, maar ik vind het niet kunnen...

@Soraya: Beterschap!!
Enne, slim van die landingpage, heb je daar een link van? Ben benieuwd hoe je dat aan hebt gepakt! Gaan we kijken wie er harder gaat, ik met mijn goodiebags, of jij met de landingpage :D

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:49

Hihihi... ja het is makkelijke dan ik dacht. Ik zal proberen een korte samenvatting te geven, als je er niet uitkomt zal ik kijken of ik kan helpen.

* Ga naar je facebook-pagina en zoek : en zoek : Static HTML: iframe tabs
* Klink op : toevoegen aan mijn pagina (dit kan even duren)
* Dan staat er op je pagina welkom, met 2 vensters. Nofan en Fan. In de bovenste Nofan kun je een tekst of afbeelding invoeren die niet fans kunnen zien. Hiermee kun je ze overhalen om de 'vind ik leuk' knop ik te drukken. In de onderste Fan kun je ook een tekst of afbeelding invoegen, dit zien alleen de mensen die je pagina leuk vinden!
* Nu nog even bij pagina bewerken, veranderen dat Welcome het eerste tabblad is ipv je prikbord. En eventueel een andere naam geven aan de Welcome pagina. :)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 18:05

Ben er ook weer. Alles bijgelezen, veel gelezen.

Iedereen die ziek is: Sterkte. Ik hoop dat iedereen weer snel opknapt en weer kan doen wat zij leuk vindt.
Iedereen die nieuw is: Welkom.

Joyce, balen van die dame. Je wilt zo graag verder maar wordt weer opgehouden door iemand anders. Dat is zo banketstaaf!! Hopelijk krijg je snel je spullen en kun je je klanten blij maken.

Soraya, dat moet ik ook maar eens gaan proberen op facebook. Als ik er niet uitkom, ben jij dan m'n helpdesk? :o

Ik ben vandaag bij de groothandel geweest om e.e.a. in te kopen. Misschien morgen nog naar DL voor inkopen. Maar dat weet ik nog niet zeker. Even kijken hoe alles gaat. Ben vandaag ook al weer 2 uur naar m'n werk geweest omdat het daar ook niet liep zoals het zou moeten lopen. Ik hoopte dat ik het met 1 uurtje af kon handelen en dan even bij m'n paard langs kon, maar dat liep helaas anders. Hopelijk neemt hij het me niet kwalijk, dat ik vanmorgen niet geweest ben en vanavond weer kom. Verder vanavond alle nieuwe spullen uitzoeken, prijzen, op de site zetten. En administratie bijwerken, BTW aangifte doen. We zijn er maar weer lekker druk mee.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 18:11

Welkom terg paan! Heb je het leuk gehad? Vandaag al weer gelijk druk! Whaha ik ben niet zo'n FB-held hoor. Maar zal uiteraard kijken of ik kan helpen mocht je er niet uitkomen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:21

Vinden jullie dat facebook nu echt iets belangrijks , dat het echt iets toevoegt aan je zaak / voor je klanten ?
Ik ben niet zo'n liefhebber van dat soort dingen , vind het onzinnige meeloperij voor m'n gevoel , ben ook geen liefhebber van Hyves en MSN enzo , vind het allemaal van dat kinderachtige gedoe voor mensen die te veel tijd hebben :P Trek je die lijn door dan is het ook logisch dat ik al zeker 2 maanden m'n GSM uit heb staan omdat de accu leeg is....moet hem nodig een keer opladen :P

Maar van mij hoeft al die onzin niet...ik heb een website , ben goed bereikbaar via mail , dat is toch meer dan zat eigenlijk :)

Of vergis ik me daarin vinden jullie ?

Soraya : het wordt gewoon een Nederlandse versie van de nieuwe Duitse website : www.barefoot-saddle.de , er komt dan dus een Nederlands vlaggetje bij dat mensen aan kunnen klikken.

Ik heb van de week toevallig alle wederverkopers ingevoerd , deze worden bij het inloggen automatisch onder de klantengroep B geplaatst en zien dan bij alle artikelen de wederverkopers-prijzen staan als ze online hun bestelling gaan doen....als het hele spul uiteindelijk een keer werkt :P

Heb voor alle artikelen dan ook 2 prijzen ingevuld.

Als je de nieuwste artikel-omschrijvingen wilt hebben kan ik je wel toegang geven tot de website zoals hij nu is hoor , ik ben er wel nog volop aan bezig maar de meeste artikelomschrijvingen zijn wel aardig af , nog wat linkjes hier en daar en een laatste check op typvauten maar het belangrijkste staat erop.

Het is nu vooral nog een kwestie van wat modules er aan koppelen , nog wat dingen die toegevoegd moeten worden , wat aanpassingen en stroomlijnen van het bestelproces maar ik kan niet alles zelf doen omdat het aan de Duitse site gekoppeld is en de whizzkid van Barefoot heeft wel erg weinig tijd , daarom duurt alles zo lang :(

Dat vind ik wel ellende hoor , ik deed altijd alles zelf en nu ben ik voor de wat dieper liggende zaken (en sowieso wat uitleg hier en daar want ik ken dit systeem niet en wil de boel niet verkloten :P ) echt afhankelijk van hem....

Als het goed ben ik daar wel vanaf als het hele spul eenmaal werkt , artikelen toevoegen enzo dat heb ik allemaal wel aardig door , hoe ik zaken op de shop en info-pagina's zelf aan kan passen , en zit me nu te verdiepen in de voorraadbeheersings-module maar dat werkt ook nog niet zoals is het wil :)

Het systeem van wederverkopers blijft verder hetzelfde , nu lever ik ook wel eens wat direct aan een klant , alleen kan iedereen dan via de website bestellen en wordt de voorraad hopelijk automatisch bijgehouden door het systeem , en kan iedereen dan ook gewoon online zien wat er wel of niet op voorraad is. En ik kan weer meer info kwijt en alles beter stroomlijnen.

Mijn eigen website was natuurlijk gebaseerd op alleen maar 1 zadeltje : de Cheyenne , in 2 maten en 2 kleuren , met fenders of beugelriemen , 1 soort singel en 1 soort dekje....en voor de rest allemaal info.

Nu zijn er -tig artikelen bij gekomen dus is het veel overzichtelijker om met een winkelwagentjes-systeem te werken , en Barefoot heeft nadat ze jarenlang een prutsite hadden nu echt een hele goede website vind ik , dus dan houden we dat maar aan :)

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:31

@ Bianca, Ik doe alleen aan Facebook (dat begin ik nu eindelijk een klein beetje te begrijpen). Ik denk wel dat het iets op kan leveren mits je er voldoende tijd in stopt. Of het, het waard is moet nog blijken! :) Proberen waard, vind ik!

Ow, goed te horen dat het de Duitse website wordt, maar dan onder het Nederlandse vlaggetje, ik vind het namelijk een erg mooie site! *\o/*

Ik zou heel graag de nieuwste artikel-omschijfingen willen, dan kan ik de komende dagen lekker daarmee aan de slag gaan! (dus ontvang graag de inloggevens per mail of pb).

Jammer dat je afhankelijk bent van iemand om alles in orde te maken, maar ja... niks aan te doen! Het klinkt wel heel erg goed! Ik denk dat het voor jou straks ook prettiger werken is!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:46

Ik PB je even , als je maar plechtig beloofd dat je er verder niemand anders op laat kijken , ik moet geen rotzooiende klanten die op allerlei knopjes gaan drukken op de website hebben in deze fase , iedereen moet er met zijn fikken afblijven , kijken in het assortiment is okee....zonder op knopjes te drukken verder :P

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 20:44

Hihihi, helemaal duidelijk en logisch! :j Bij deze jullie zijn allemaal getuige ;)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:56

Voor tijdelijk heb ik even een gratis mijnwebwinkel account aangemaakt. Een vriend van me gaat een website voor me maken, maar ik wil al wel wat kunnen verkopen via een webwinkel, vooral nu ik veel berichten binnen krijg voor caphoezen, dat seizoen begint toch wel te komen nu.

Alleen nu kun je volgens mij alleen Mollie aan mijnwebwinkel koppelen? Erg vreemd, ik wil namelijk liever Sisow gebruiken na jullie tips :P .
Hebben jullie allemaal iDeal als betaalmethode? Of zijn er ook mensen die alleen met vooruitbetaling werken?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 23:01

@pmarena: Ik vind Facebook (of social media in het algemeen) zelf wel belangrijk, omdat dat voor mij een manier is om in contact te komen met mijn klanten. Ik vind het leuk om interactie te hebben met de klant en dat probeer ik op die manier te creëren, het word zo allemaal net even wat persoonlijker. Mensen blijven snel en makkelijk op de hoogte over wat er allemaal speelt, zodra ik leuk nieuws heb, of nieuwe producten binnen heb, gooi ik dat op Facebook/Twitter en iedereen kan makkelijk reageren of het doorsturen aan vrienden.

Ik zie trouwens ook terug in Analytics dat (van de social media) Facebook mij de meeste bezoekers oplevert, dus het werkt ook goed om bezoekers naar de shop te trekken. Praktisch iedereen doet tegenwoordig dagelijks iets met Facebook/Hyves/Twitter en gezien mijn bedrijf zich op internet bevind, vind ik het een gemiste kans om er niets mee te doen!

Maarja, als je het niet leuk vind om je ermee bezig te houden, of als jou klanten zich niet met social media bezig houden, is het natuurlijk zonde om tijd eraan te besteden! Ik denk dat het alleen een kans van slagen heeft als je het ook leuk vind om aan dat soort dingen te knutselen.

@Rinske: Mensen kunnen bij mij zowel met iDeal betalen, als gewoon zelf via de bank overmaken.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 07:48

@rinske: Naar mijn idee is het toch goed op iDEAL aan te bieden. Als klant vind ik het zelf de meeste ideale vorm van betalen, omdat alles meteen goed staat en je alleen de standaard stappen om te betalen hoeft te volgen.
Of het voor een webshop veel uitmaakt, kan ik je over zt weken laten weten als de webshop waar ik voor werk ook eindelijk iDEAL heeft. Maar ik denk dat het wel een drempelverlager is voor de meeste mensen!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:19

Wij zijn ook van plan om met Facebook te werken. Ons doelpubliek is tussen 12 en 18 jaar, die doen niets anders dan facebook'en en de ouders doen vaak lustig mee!

We zijn nu op zoek naar iemand met veel informaticaskills om een database aan onze site te koppelen. Als we die gevonden hebben kan de site afgemaakt worden en we hopen om 1 november online te gaan :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 08:57

Wauw wat hebben jullie veel geschreven ineens. Ik ga kijken of ik al scrollend kan mee kletsen.

Joyce dit kan echt niet vrouwke. Neem van mij aan dat je dit soort situaties nog vaak gaat tegen komen en dat de enige manier om hier mee om te gaan is, meteen afkappen. Hoe drukker je wordt, hoe minder tijd je hebt voor zulk soort gein. Je bent veel te aardig, maar daardoor laat je jouw klanten wachten en dat veroorzaakt klantverlies. Knoop dat goed in je oren. Het is jouw bedrijf en dus gaat het ook zoals jij wilt. Niet mee eens, dan opzouten.
Het is niet makkelijk om met die instelling overal door heen te gaan, maar je zal moeten, echt. Dit soort dingen mogen niet meer gebeuren, je naait jezelf een oor aan.

Helaas zul je hier toch echt nog even aan vol moeten houden. Haar levertijd is nog niet om zeg je. Betekend niet dat het oke is dat ze niet bereikbaar is.
Probleem is natuurlijk wel dat als je bij een ander dezelfde bestelling doet, dat je het straks misschien dubbel hebt, maar anderzijds, als zij straks niet blijkt te leveren, zit je met helemaal niets. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Heb je al gekeken met welk adres ze bij de kvk ingeschreven staat? En daarmee op google gekeken of dat haar huisadres zou kunnen zijn? Bel/rij daarheen.
Oplossen die handel en noooooooit meer wat bij haar bestellen.

Rins ga je nu ook alle dingen doen die je graag wilt doen, of zit je nog steeds met de eisen voor het taartbakken?

Soraya wat ontzettend vervelend dat je nog altijd met je enkel zit te tobben. Moet je nu lang rust houden, of mag je er binnenkort weer wat mee?

Je was toch op vakantie geweest Paan? Hoe wat het?

Iedereen is weer gezellig druk met de websites.

Facebook/hyves heb ik niet. Misschien over een poosje, maar nu geen tijd voor. Mag niet veel doen, maar kom om in plannen/wachtend werk etc.
Ik heb wel twitter, maar ook daar heb ik even niet fanatiek de tijd voor. Moet wel weer, dus ik schrijf af en toe weer wat.

Vandaag weer een drukke dag. Eens kijken hoever ik kan komen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:00

Over iDeal : heb ik als klant graag bij grote shops , maar het werkt irritant bij wat kleinere shops , dan doe je je bestelling en je betaalt....en blijkt datgene dat je bestelt ineens niet op voorraad ofzo :(

Dan is het misschien handiger om klanten niet direct te laten betalen maar eerst via mail de bestelling + levertijd te bevestigen....

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:34

Rinske schreef:
Voor tijdelijk heb ik even een gratis mijnwebwinkel account aangemaakt. Een vriend van me gaat een website voor me maken, maar ik wil al wel wat kunnen verkopen via een webwinkel, vooral nu ik veel berichten binnen krijg voor caphoezen, dat seizoen begint toch wel te komen nu.

Alleen nu kun je volgens mij alleen Mollie aan mijnwebwinkel koppelen? Erg vreemd, ik wil namelijk liever Sisow gebruiken na jullie tips :P .
Hebben jullie allemaal iDeal als betaalmethode? Of zijn er ook mensen die alleen met vooruitbetaling werken?

Mijnwebwinkel heeft alleen sisow bij de betaalde mogelijkheid. Deze is gratis met sisow: http://www.gratiswebshopbeginnen.nl/p-4 ... rgelijken/ en zo zijn er vast nog wel meer.

Ik heb Ideal via Sisow met buitenlandse betalingmogelijkheid, Paypal, vooruitbetalen.

@Paan: heb je via je info@brickhouse.nl gemaild!!

Ik gebruik FB, Twitter en hyves voor reclamedoeleinden en af en toe een spelletje. Dat valt ook op zeg!

Ben gisteren benaderd door meneer van Klarna.com: achteraf betalingen. Wat ik graag aan zou willen bieden maar de kosten te hoog zijn. Hoe denken de webshophouders over zo'n betaalmogelijkheid?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:37

Ik doe niets meer tot de klant betaald heeft. Ben daar een paar keer mee op de koffie gekomen. Het is bij mij dus vooraf betalen en anders lever ik niet.
Bedrijven is wel altijd nadien maar dat is tot nu toe nog altijd goed gegaan.

Wat vinden jullie trouwens van het reclamespotje wat nu veelvuldig op de radio te horen is?
Eerst wordt een product afgekraakt. Daarna wordt gezegd "klant over product gratis" en dan wordt dat zelfde product de hemel in geprezen.

Is dit de nieuwe tendens om mensen als klant te lokken of .................

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:34

holly schreef:
Joyce dit kan echt niet vrouwke. Neem van mij aan dat je dit soort situaties nog vaak gaat tegen komen en dat de enige manier om hier mee om te gaan is, meteen afkappen. Hoe drukker je wordt, hoe minder tijd je hebt voor zulk soort gein. Je bent veel te aardig, maar daardoor laat je jouw klanten wachten en dat veroorzaakt klantverlies. Knoop dat goed in je oren. Het is jouw bedrijf en dus gaat het ook zoals jij wilt. Niet mee eens, dan opzouten.
Het is niet makkelijk om met die instelling overal door heen te gaan, maar je zal moeten, echt. Dit soort dingen mogen niet meer gebeuren, je naait jezelf een oor aan.

Helaas zul je hier toch echt nog even aan vol moeten houden. Haar levertijd is nog niet om zeg je. Betekend niet dat het oke is dat ze niet bereikbaar is.
Probleem is natuurlijk wel dat als je bij een ander dezelfde bestelling doet, dat je het straks misschien dubbel hebt, maar anderzijds, als zij straks niet blijkt te leveren, zit je met helemaal niets. Moeilijk moeilijk moeilijk.
Heb je al gekeken met welk adres ze bij de kvk ingeschreven staat? En daarmee op google gekeken of dat haar huisadres zou kunnen zijn? Bel/rij daarheen.
Oplossen die handel en noooooooit meer wat bij haar bestellen.

Meteen afkappen is heel makkelijk gezegd, ik zit er nu eenmaal midden in en ik heb gedaan wat ik kon, op dit moment kan ik niet meer actie ondernemen dan ik al gedaan heb. Ik ga niet € 200,- zomaar even laten schieten, want dat geld kan ik gewoon niet missen. Ik kan ook niet hetzelfde bij die andere partij gaan bestellen, want de artikelen die ik speciaal voor de klanten besteld heb, wil ik zelf niet in de shop hebben en ik heb het geld ook niet om nogmaals die bestelling te doen. Op het moment moet ik dus afwachten en dat heeft niets te maken met lief zijn. Overigens heb ik er ook een gruwelijke hekel aan als mensen gelijk beginnen met dreigen, je moet iemand wel de kans geven om de boel toe te lichten of dingen op te lossen. Dat gebeurt dus niet in deze situatie (althans, niet snel genoeg naar mijn mening) vandaar dat ook de leverancier in Duitsland is ingelicht over de gang van zaken. Mijn vriend roept ook altijd "Je moet gewoon dit of dat doen" maar hoe graag ik ook zou willen dat het zo makkelijk was, zo makkelijk is het gewoon niet.

Uiteraard was ik ook niet van plan om ooooit nog wat bij haar te bestellen, komende maandag heb ik al een afspraak met de andere partij om kennis te maken de boel door te spreken.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:47

wat jij nu schrijft hadden mijn woorden kunnen zijn over mijn leerleverancier... Ik begrijp je heel goed, je vreet je op maar zit wel min of meer in de tang. Hopelijk lost ze het snel op!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 11:54

Is ook zeker niet makkelijk Joyce en je kunt hier helaas niet sneller doorheen. Ik vind het zo vervelend voor je dat je keer op keer in een situatie beland waar andere mensen op zich laten wachten.
Maar, het leert je wel jezelf kennen en je minder sterkte punten waardoor je tegen jezelf gaat leren zeggen, dit kan zo niet, volgende keer ga ik niet meer vriendelijk zitten wachten maar trek ik mijn waffel open.

De één maakt grotere dingen mee dan de ander, maar zulke dingen zijn voor iedereen wel herkenbaar.
Het is gewoon k.u.t maar het komt wel goed