Esther28 schreef:Gewoon doen, niet geschoten is altijd mis. Wat je aan ervaring mist, maak je met enthousiasme goed![]()
Zoiets?
Thanks dat is een goeie! Ik ga meteen solliciteren!
(soms heb je net ff dat zetje nodig he!)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steentje schreef:Hmm, ik heb gisteren op een vacature gereageerd van een uitzendbureau, waar men voor een bedrijf een tijdelijke secretaresse zoekt, voor de maanden juli & augustus.
Ik heb gisteren nog mailcontact gehad met een consulente van dat uitzendbureau, omdat ik wilde weten om welk bedrijf het ging.
Dat konden ze me nog niet vertellen..
Nu zie ik net dat ik een voicemailbericht heb van dat uitzendbureau, en een vrouw zgt dat ze per direct een secretaresse zoeken en dat ik dus al heel snel op intakegesprek kan komen, wat haar betreft.
Oh, en ervaring was niet vereist voor die functie..
Ik weet even niet wat ik moet doen, vind het zó vaag!
Prisca schreef:Wat ik mij afvraag is wat is jullie opleiding en waar lopen jullie tegenaan?. Is het de regio, opleiding geen werk?.
Mijn ex zit al 2,5 jaar thuis en moet toch onderhand aan het werk lijkt mij voor zijn toekomst. Ik heb er weinig vertrouwen in dat hij snel aan de bak komt?.
griebels schreef:Esther28 schreef:Dank u, was even een korte break zullen we maar zeggen
is dat bewust zo gegaan of konden ze je niet missen
Esther28 schreef:Nou ik zat daar op een andere afdeling op projectbasis, maar ja, project afgelopen op 30 juni, maar ze wilden me eigenlijk toch wel graag houden maar door omstandigheden kon dat niet.
Afgelopen maandag werd ik gebeld dat ze op een andere afdeling z.s.m. iemand nodig hadden, dus dinsdag een kort gesprekje gehad en 2 uurtjes meegedraaid. Dus vandaag contractbespreking gehad en van beide kanten akkoord en zo is het gekomen