thanks, en het grappige is nog wel dat ik alleen de tekst hoef in te voeren en de link naar de foto's. De rest kun je gewoon uitkiezen ( wat voor kleur je wilt etc). Heul simpel
Met het balkje bovenaan kun je ook nog naar eerdere nieuwsbrieven. En ook in MailChimp een functie waarmee 'ie je nieuwsbrief automatisch op Twitter (en/of Facebook geloof ik) plaatst.
Whaaaa! Daar had ik even overheen gelezen, gefeliciteerd
Paan
Geplaatst: 06-01-11 22:21
Nuage, dat is super nieuws. Gefeliciteerd.
Nouks, heb je al een beetje een richtprijs voor de eventuele cursus?
Ben momenteel druk met het maken van een planning voor dit jaar. Dus in de trant van: Per 31 januari wil ik dit en dat gedaan hebben. Per 28 februari moet dat klaar zijn. Etc. Dat geeft mij iets meer houvast en mijn man kan er dan ook gerichter aan mee werken. Wij hebben altijd best veel ideeen maar omdat het er dan zoveel zijn, weten we nooit goed waarwe mee moeten beginnen. Ik heb het voor de eerste helft van het jaar klaar. Komend weekend daar samen goed naar kijken en dan aan de slag. En bijschaven kan altijd.
Georgette, heb je al een reactie of cc gehad van een mail aan een leverancier? Vervelend hoor, dat soort zaken. Zou je mij de naam van de betreffende concullega willen pb-en? Dan ben ik voor bereid mocht ik daar ook een reactie van krijgen.
Nieuwsbrieven moet ik straks ook weer mee bezig. Bij mijnwebwinkel.nl was dat inderdaad makkelijk. Moet nog gaan uitvogelen hoe het via mijn nieuwe site moet. Staat overigens ook op m'n planningslijstje.
@ Nuage: super, gefeliciteerd! Morgen dus naar de kvk, of nog niet?
@ Cornelie: wat leuk dat je zo enthousiast bent, en het kan niet anders of het moet zin hebben om je zo via je nieuwsbrief meer in de picture te zetten. Nu consequent blijven. Ben heel benieuwd of je daar zelf ook duidelijk resultaat van gaat merken.
Ik hink even op 2 benen. Heb ook nog iets anders erg leuks lopen, daar hoor ik 20 januari hopelijk meer van. (Ik wil (nog) niet teveel zo openbaar op i-net kwijt, sorry dus voor de halve info. )
Ik ben idd ook nieuwsgierig naar de eventuele ontwikkelingen over de foto's bij Georgette!
Enne Kay, dan pb je ons toch even, anders moeten we nog zo lang in spanning zitten
Ik had vandaag trouwens ook wat grappigs, ik had weer een merk ontdekt dat ik erg leuk vind en ik wou vanavond op internet gaan speuren naar waar dat merk te krijgen is. Maar ik doe altijd eerst even een rondje email als ik mn computer heb opgestart en wat zie ik daar.... Een mailtje van een van mn leveranciers en wat staat daar in... Dat ze het merk, waar ik net naar wou gaan zoeken, sinds kort in haar assortiment heeft opgenomen, dus ik hoefde helemaal niet meer te zoeken! Echt zo toevallig! Ben dr helemaal blij van
Ik ga ook eens kijken naar die nieuwsbrieven! Ziet er interessant uit Wat is dit toch een handig topic! Zo zie je maar dat Bokt ook gewoon een heel belangrijk netwerk is
Als het kon ging ik morgen meteen naar de KvK, maar ik zit een beetje krap Volgende week komt hier salaris binnen van mijn man dus dan ga ik meteen
Hebben jullie trouwens ook de internetcursus van de KvK gedaan?
Ik kreeg trouwens nog op mijn hart gedrukt bij het UWV meteen vanaf het begin een goede boekhouder in de arm te nemen In hun ervaring is dat het struikelpunt voor veel beginnende ondernemers: een slechte boekhouding. Ik ben een administratieve chaoot soms dus ik ga volgende week even een afspraak maken
O nou, mocht je vragen hebben, ik heb 10 jaar in de accountancy gewerkt en doe nu al mn boekhouding zelf. Ik heb zelf overigens jaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden de software gekocht van www.minipak.nl Ideaal programma en heel eenvoudig om mee te werken.
@Kay, consequent blijven.. das inderdaad een punt bij mij Ik kom dagelijks zoveel leuke dingen en projecten tegen dat ik maar eens een agenda heb aangeschaft om dingen te plannen want ik stuiter anders overal naartoe
Maar idd leuk topic dit, leuk netwerken en veel ideeen opdoen
yvonnepuntnl
Geplaatst: 07-01-11 10:25
Gefeliciteerd Nuage!! Wel handig zo'n echtgenoot Een beetje goed boekhouden is niet zo moeilijk Nuage. Misschien heeft Cornelie wel wat goeie tips voor je. Mijn tip: alles goed bijhouden!
Nou, ik ben dus gisteren maar eens tot bij een leverancier gereden, reuze leerrijk! Heb de nieuwe collectie al kunnen zien in avant première. Ik kan niet wachten tot de catalogus hier is en ik kan gaan bestellen!