Ik zal je website eens bekijken..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaggie schreef:Uhm...ik heb een vastgoed-adviesbureau...(de website die nog niet compleet is), mijn paarden zijn nog steeds mijn hobby, al maak ik afentoe wel een paard zadelmak, rij ik ook wel afentoe eentje door en geef ik ook nog wel eens les.
@chubby, vind ik wel goed dat je of of wilt doen en niet en en.
JulienSVU schreef:Soms moet je risico's durven te nemen in je leven..Alleen lijkt het mij lastig om goed rond te komen van de verkoop van enkel honden/kattenvoeding.. dan moet je wel een echt goed product hebben en een goed marketingplan
jaggie schreef:@Chubby, de diensten die ik aanbied zijn op dit moment nog heel breed: marktonderzoek, benchmarks, conceptontwikkeling, proces-en risicomanagment en daar komt nog interieurstyling bij als extra toegevoegde waarde. Mijn opdrachtgevers kunnen heel gevarieerd zijn van woningcorporaties tot beleggers, maar ook een particulier of een starter (denk aan het schrijven van een businessplan bijv.)
Kaaaren schreef:Heeft iemand van jullie een VAR-verklaring?
Ik moet er nu een aanvragen, zodat ik freelance kan gaan werken voor het bedrijf waar ik nu werk. Vanavond even de site doorspitten van de belastingdienst..