Ik denk op papier zo'n 5 kantjes? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er zijn twee rondes, en per ronde zitten er twee koppels in 1 lokaal. Is het andere koppel in ons lokaal die van mijn vriendje.

Woensdag moet ik "Madame Bovary" uit hebben voor Frans, maar daar kijk ik de film wel van.
anders had ik er zelf ook nog een. Heb wel al "De verdronkene" gelezen, dus moet er nog 2!
Succes!
Dus ik kan je niet helpen! 
Zit er nu al zo lang op te staren dat niks meer logisch lijkt, en dan krijg je echt hele vreemde zinnen. Maar dan zou ik ook niet weten hoe het anders moet. Josien_ schreef:Ik heb wel duits maar weet ook niet of ik er erg goed in ben
Ben zelf mijn Nederlands mondeling aan het voorbereiden, gaat over alle boeken die ik gelezen heb
Chris schreef:Ik ben ook bezig met mn mondeling.. Bij mij is het gewoon mondeling literatuur, dus over alle boeken die ik gelezen heb, van elke taal.. Dus ik ben dan met 3 leraren in gesprek
Los van literatuur mondeling heb ik namelijk ook al Frans en Engels mondeling gehad, waarbij je gewoon 25 minuten in die taal praat.
Ik wil er trouwens best even naar kijken voor je, het is geen garantie natuurlijk