Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:19

WS zal mijn werk me wel verwachten maar als ik er niet doorheen kan komen houdt het op. OV kan ik net komen, is te ver lopen voor me. Sturen ze me maar een taxi

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:23

Enamorado schreef:
Hier hetzelfde. Ben vandaag niet naar mijn paard geweest. Voel mij schuldig maar ja... Hij staat 35 km bij mijn huis vandaag, aan een boerenlandweg. De weg er heen is veel landweggetjes met een dijk waar je over heen moet.

Maar er wordt nu wel voor 'm gezorgd toch?

Hier ligt nu zo'n 25 cm, sneeuw. Er staat een koude, gure wind, maar heb zonet een tuig in elkaar geflanst en één van de paardjes er voor gezet, dat was leuk.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:23

Tja slecht weer of niet ik zal morgen toch echt na mijn werk moeten. Werk in een apotheek in een ziekenhuis is toch een beetje patient onvriendelijk als die geen medicijnen krijgen omdat wij niet kunnen komen Nee helaas het werk gaat gewoon door.

Groetjes genja

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:27

genja schreef:
Tja slecht weer of niet ik zal morgen toch echt na mijn werk moeten. Werk in een apotheek in een ziekenhuis is toch een beetje patient onvriendelijk als die geen medicijnen krijgen omdat wij niet kunnen komen Nee helaas het werk gaat gewoon door.

Groetjes genja

Datzelfde werk doe ik ook. Maar ik kan beter 1 dag niet komen dan dat ik er een hel tijd uit lig ivm ongeval. Ach ik zie wel hoe morgen de wegen zijn Ik probeer het wel. Als ik maar onder de tunnel doorkom

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:28

volgens mij blijft het nu voorlopig droog en hopelijk kunnen we dankzij de mannen (en vrouwen?) van de schuif/ strooi dienst morgen weer beetje normaal rijden!
Wil eigenlijk wel gaan werken!

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:30

Ben benieuwd hoe de situatie morgen is op de wegen tijdens de spits. Hoop dat het wat beter is. Gelukkig is het vandaag zondag anders zou deze dag in de file top 3 komen denk ik.
wie heeft er in de polder nog gereden vandaag?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:31

liezzie schreef:
volgens mij blijft het nu voorlopig droog en hopelijk kunnen we dankzij de mannen (en vrouwen?) van de schuif/ strooi dienst morgen weer beetje normaal rijden!

Tip: Kijk ff op buienradar en klik links even op 24 uur vooruit NL

lovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:42

Ik hoef niet te komen van mijn baas, hij zei je komt er niet eens.
Blijf maar lekker thuis :D

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:43

Mijn auto staat vast achter huis. Ik ben morgen nog vrij gelukkig, dinsdag moet ik werken
Mocht het sneeuwen, en de bussen rijden, dan ga ik met de bus, met de auto is onmogelijk :7
Vrijdag had ik gesnipperd, toen vond ik het nog niet te doen, hier wordt niet gestrooid of geschoven

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:46

Lynske78 schreef:
Ben benieuwd hoe de situatie morgen is op de wegen tijdens de spits. Hoop dat het wat beter is. Gelukkig is het vandaag zondag anders zou deze dag in de file top 3 komen denk ik.
wie heeft er in de polder nog gereden vandaag?

Spits zou er wel niet zijn, het is vakantie. Dus toch al een rustig moment op de weg.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:48

Janine1990 schreef:
liezzie schreef:

paasei paasei........... gaat niet grappig worden!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:48

lovee schreef:

Wees maar happy met je baas :D Die van mij dacht er anders over..... :(

liezzie

Re: Glad/sneeuw, verplicht naar je werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:50

ik vind 24 uur vooruit kijken op buienradar niet zo betrouwbaar. Maar er komt wel weer wat nieuws aan....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:52

liezzie schreef:
ik vind 24 uur vooruit kijken op buienradar niet zo betrouwbaar. Maar er komt wel weer wat nieuws aan....

Klopt, ze kunnen ook alleen maar rekening houden met wat er aan komt en niet wat zich nog gaat ontwikkelen.
We zijn voorlopig nog niet uit de sneeuw. *\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:53

KiWiKo schreef:
Janine1990 schreef:

paasei paasei........... gaat niet grappig worden!

Sorry sorry, ik ben er stiekem wel blij mee. Vind het eerlijk heerlijk.
Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen niet blij mee zijn...

Hopelijk kan ik jullie vanavond nog even blij maken met een leuk filmpje in de sneeuw.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:54

ben een bange poeperd met dit weer!!Gelukkig wil mijn vriend mij wegbrengen.
Werk trouwens bij een bedrijf wat de wegen schoonhoud en die mannen draaien echt veel uren nu.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:54

denk dat ik alle huishouding voor morgen maar afbel, dan kunnen die personeelsleden thuisblijven....... de zorg zelf gaat wel door, maar ik denk dat het roostertechnisch niet helemaal meer gaat kloppen qua tijden enzo :)

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:55

Nou ik heb niemand die mij morgen weg kan brengen.
Op zich is het wel mooi zo dat winterwonderland, maar is alleen leuk als je er niet meer uit hoeft.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:57

saroanda schreef:
lovee schreef:

Wees maar happy met je baas :D Die van mij dacht er anders over..... :(

Leuke baas heb jij ;) (:)

Ik blijf thuis als het onbegaanbaar is, en dat is het hier nu wel.

Hetgeen een auto kost verdien ik niet door die dag te gaan werken.. dus dan is bij mij de keus gauw gemaakt.
Of ze er nou mee eens zijn of niet 8-)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:57

KiWiKo schreef:
denk dat ik alle huishouding voor morgen maar afbel, dan kunnen die personeelsleden thuisblijven....... de zorg zelf gaat wel door, maar ik denk dat het roostertechnisch niet helemaal meer gaat kloppen qua tijden enzo :)

Ik werk zelf bij Thuiszorg Groningen, ik heb geen idee wat er hier gebeurd met de huishouding... Zou zelf morgen wel moeten werken (administratie), maar als de bussen niet rijden, vrees ik dat mams ook niet rijdt.
Niet dat ik dat zo erg vind, ik wil wel weer een dagje op de slee.
Ben wel benieuwd wat ze op het werk doen ermee. Denk dat HV1 en 2 wel gewoon hun eigen rooster aanpassen, of niet?

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 18:58

Ik moet morgen stagelopen, maar als het nog steeds zo sneeuwt als vandaag zal ik wel even een belletje plegen. Normaal doe ik er al 2 uur over om te komen met het OV dus het zal nu helemaal een drama zijn. En daarbij ben ik overgepland, zit er altijd al uit m'n neus te vreten...

Janine1990

cile205 schreef:
Leuke baas heb jij ;) (:)

Ik blijf thuis als het onbegaanbaar is, en dat is het hier nu wel.

Hetgeen een auto kost verdien ik niet door die dag te gaan werken.. dus dan is bij mij de keus gauw gemaakt.
Of ze er nou mee eens zijn of niet 8-)

Vergeet je niet je eigen leven? Dat is zo mogelijk een stukje meer onbetaalbaar dan je auto hoor!!

Janine1990

Paula schreef:
Ik moet morgen stagelopen, maar als het nog steeds zo sneeuwt als vandaag zal ik wel even een belletje plegen. Normaal doe ik er al 2 uur over om te komen met het OV dus het zal nu helemaal een drama zijn. En daarbij ben ik overgepland, zit er altijd al uit m'n neus te vreten...

Ik zou het niet eens proberen. Heb vrijdag de terugweg anderhalf uur moeten wachten!
Die stagedag kan je vast wel inhalen???

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:06

Ik heb de eerste uren maar afgebeld. Geef autorijles. Hier slippen de auto's alle kanten op in de straat en hier komen ze nooit strooien. Wil zo nog naar de paarden, hier 2 minuten rijden vandaan maar weet niet of ik hier wel weg kom. Lopen is geen optie dan moet ik door het bos en dat ga ik in het donker echt niet doen.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 19:06

Ligt het ov helemaal op zijn gat nu?

Ik ben op mijn werk gekomen en gelukkig ook weer thuis al ging ik niet zo snel en was ik helemaal wit toen ik thuis kwam terwijl ik zwarte kleren aan had. En niet eens onderuit gegaan al heb ik de erg gladde stukjes gelopen ipv gefietst. Lang geleden dat ik zoveel sneeuw heb zien vallen op een dag. Het was wel erg gezellig op m'n werk :D