Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Enamorado schreef:Hier hetzelfde. Ben vandaag niet naar mijn paard geweest. Voel mij schuldig maar ja... Hij staat 35 km bij mijn huis vandaag, aan een boerenlandweg. De weg er heen is veel landweggetjes met een dijk waar je over heen moet.
genja schreef:Tja slecht weer of niet ik zal morgen toch echt na mijn werk moeten. Werk in een apotheek in een ziekenhuis is toch een beetje patient onvriendelijk als die geen medicijnen krijgen omdat wij niet kunnen komen Nee helaas het werk gaat gewoon door.
Groetjes genja
Lynske78 schreef:Ben benieuwd hoe de situatie morgen is op de wegen tijdens de spits. Hoop dat het wat beter is. Gelukkig is het vandaag zondag anders zou deze dag in de file top 3 komen denk ik.
wie heeft er in de polder nog gereden vandaag?
Janine1990 schreef:liezzie schreef:volgens mij blijft het nu voorlopig droog en hopelijk kunnen we dankzij de mannen (en vrouwen?) van de schuif/ strooi dienst morgen weer beetje normaal rijden!
Wil eigenlijk wel gaan werken!
Tip: Kijk ff op buienradar en klik links even op 24 uur vooruit NL
KiWiKo schreef:Janine1990 schreef:Tip: Kijk ff op buienradar en klik links even op 24 uur vooruit NL
paasei paasei........... gaat niet grappig worden!
saroanda schreef:lovee schreef:Ik hoef niet te komen van mijn baas, hij zei je komt er niet eens.
Blijf maar lekker thuis
Wees maar happy met je baasDie van mij dacht er anders over.....
KiWiKo schreef:denk dat ik alle huishouding voor morgen maar afbel, dan kunnen die personeelsleden thuisblijven....... de zorg zelf gaat wel door, maar ik denk dat het roostertechnisch niet helemaal meer gaat kloppen qua tijden enzo
cile205 schreef:Leuke baas heb jij![]()
![]()
Ik blijf thuis als het onbegaanbaar is, en dat is het hier nu wel.
Hetgeen een auto kost verdien ik niet door die dag te gaan werken.. dus dan is bij mij de keus gauw gemaakt.
Of ze er nou mee eens zijn of niet
Paula schreef:Ik moet morgen stagelopen, maar als het nog steeds zo sneeuwt als vandaag zal ik wel even een belletje plegen. Normaal doe ik er al 2 uur over om te komen met het OV dus het zal nu helemaal een drama zijn. En daarbij ben ik overgepland, zit er altijd al uit m'n neus te vreten...