Hoe vind jij de opleiding?
Wat leer je er vooral?
en hoe vind je dat je paard er bij staat op deurne? (qua eten, bewegingsvrijheid etc.)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Dressage schreef:@ rianneke, Ghehe ach iedereen moet proberen eruit te halen wat eruit valt te halen. Ik heb nu me mbo detailhandel binnen dus heb zowieso al een opleiding voor als het niet gaat lukken, daarbij heb ik op een pensionstal gewerkt toen ik 13/14 was, daar betaalde de mensen goud geld en ik moest dus ook elk drolletje uit de box halen. Dus wat het is weet ik wel, maar inderdaad is er nog mn twijfel over deurne, ook omdat het zo duur is, en ik heb al eens een opleiding niet afgemaakt, dus mn ouders zijn niet erg blij.
En ik vind het erg slecht dat je paard niet de wei op kan of eens lekker kan rennen.
dus nog maar even goed nadenken of het CAH dronten of deurne word.
_Dressage schreef:Jaa ik ben ook niet altijd duidelijk. maar ja heb wel een aantal vraagjes voor je
Hoe vind jij de opleiding?
Wat leer je er vooral?
en hoe vind je dat je paard er bij staat op deurne? (qua eten, bewegingsvrijheid etc.)
_Dressage schreef:Jaa tis maar net hoe je het ziet, een paddock is in mijn ogen niet genoeg. Het ligt er maar net aan waar je aan gewend bent natuurlijk, daarbij vind ik dat een paard minimaal 4 uur los moet kunnen bewegen. dus daar houd het voor mij al bij op. maar in ieder geval bedankt
Heb trouwens wel gehoord dat ze bezig zijn met een stuk land. weet niet wat ze er gaan maken natuurlijk
Als ik het zo lees en hoor, dan is er mogelijkheid voldoende om het paard beweging te geven. Alleen verschilt het van mens tot mens wat ie voldoende vindt. Net als dat een ieder iets anders verstaat onder 'fijne omstandigheden'. Ilja000 schreef:En dat zegt iemand die er maar 1 keer op bezoek is geweest
Ken jij mij dan? Ik weet meer van deurne als dat jij denkt
Ilja000 schreef:Als ik het zo lees en hoor, dan is er mogelijkheid voldoende om het paard beweging te geven.
Ilja000 schreef:Kortom: je blijft veel te vaag in je kritiek op het houden van paarden in Deurne