Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:men een 8 voor bio..onhaalbaar hier..wij krijgen echt eigenlijk nooit 'feitvragen' altijd met een verhaaltje en stomme grafiekjes..kom altijd dat lokaal uit met het gevoel: waarom heb ik eigenlijk geleerd..
waarover ging je duitse SE dan shakiejlaver?.. wij hebben dat vrijdag en bij ons gaat het over de hele grammatica..
lieziej schreef:Ben ik de enige die nog helemaal niets heeft gedaan?
xFioon schreef:lieziej schreef:Ben ik de enige die nog helemaal niets heeft gedaan?
nee
had vandaag engels toets, had het boek niet uit (nog 20 blz, maar had samenvatting opgezocht) maar dat maakte ook niet uit... die toetsen die hij altijd maakt.... pfff hoef je het boek niet voor te hebben gelezen want weet zelfs dan eht antwoord neit...
edelweis1 schreef:Phylos schreef:men een 8 voor bio..onhaalbaar hier..wij krijgen echt eigenlijk nooit 'feitvragen' altijd met een verhaaltje en stomme grafiekjes..kom altijd dat lokaal uit met het gevoel: waarom heb ik eigenlijk geleerd..
waarover ging je duitse SE dan shakiejlaver?.. wij hebben dat vrijdag en bij ons gaat het over de hele grammatica..
Ja, vréselijk die inzichtvragen, hebben wij exact hetzelfde. Maar na lang oefenen word je er toch wel handig in, dat had ik tenminste op een gegeven moment, eind vijfde klas. Maar vaak heb je de feitjes wel nodig om de vragen goed te kunnen maken, dus het is toch altijd maar veel voorbereiden, want er zit altijd wel een gedachte achter...