LuvdaTossa schreef:@Mellanie; waarom duaal en niet nog lekker voltijd studeren?
omdat ik in de praktijk sneller leer dan in theorie.
maar daarom meld ik me hier ook mischien kunnen jullie mij op andere gedachten brengen Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haha
tijdens de afstudeer stage gaat het dan om een kwalitatief onderzoek (als ik het niet door elkaar haal?) zoals een AO beschrijving? 
ze was alles aan het uitzoeken ivm tentamens maar dat loopt toch niet zo gelijk aan elkaar, wat ze wel verwacht had. nu loopt ze met sommige vakken op voor en sommige op achter, handig
ruth91 schreef:pff, dat klinkt niet echt logisch haha, succes!
gister hoorde ik van een meisje uit mn klas dat ze overstapt naar deeltijd, na 1,5 voltijd..
ze woonde samen en kon school net betalen (krijgt geen stufie meer ivm eerder studies) nu is het uit en is ze een appartement aan het zoeken maar kan het dan in dr eentje niet meer betalen. meer werken kan ook niet in voltijd, dus gaat ze deeltijd doen hahaze was alles aan het uitzoeken ivm tentamens maar dat loopt toch niet zo gelijk aan elkaar, wat ze wel verwacht had. nu loopt ze met sommige vakken op voor en sommige op achter, handig
![]()
maandag sollicitatie workshops bij niehe lancee en PwC
Ik wou na het 2e jaar over naar duaal, had al een baan en alles en bleek ook totaal niet aan te sluiten
Moest een heel project en nog 2 vakken overdoen omdat hun dat volgens hem 'anders' hadden gehad.. Nou amehoela, dus voltijd blijven doen.. Kiwipitje schreef:Ben me nu toch met een klant bezig:
- Crediteurenlijst sluit niet met balans
- Debiteurenlijst sluit niet met balans
- Debiteuren van voorgaand jaar nog steeds in debiteurenlijst
- Crediteuren van voorgaand jaar nog steeds in crediteurenlijst
- In plaats van naam crediteur worden kosten in crediteurenlijst allemaal onder bijvoorbeeld 'gereedschappen' gezet. Zo heet die crediteur dan. Succes met zoeken
- Omzet verlegd zit over allerlei rekeningen verspreid
- Ze hebben een ander beginsaldo bank aangehouden dan het eindsaldo van voorgaand jaar
- Ze hebben een of andere beginbalans debiteuren en crediteuren als beginsaldo die niet gelijk is aan wat wij hebben, maar ook niet aan wat zij voorgaand jaar hadden.
Ik weet gewoon NIET waar ik moet beginnen. Administratie opvragen en alles opnieuw boeken?

. Dit is gewoon een voormalige eenmanszaak die net zijn omgezet naar een BV. De 'vrouw van' boekt zelf in Snelstart. Kun je wel 10 man op hun dak sturen, dat gaat niet veranderen. Ik zag de administratie en ben gaan overleggen met de teamleider en manager van deze klant. En zelfs die hadden zo iets van
...
.
maar gelukkig is er een landelijk examen dus maakt t opzich niet heel veel uit als je die toets maar haalt toch? en gelukkig is er ook geen AC opleiding in Diemen..

LuvdaTossa schreef:Brrrr als ik dat zo lees ben ik toch wel blij dat ik niet op de AA zit... Die eeuwige boekhoudingen van anderen. Pff laat mij het maar controleren. Nu dus IAD en dat lijkt me misschien nog wel leuker
Ik houd wel van dat uitzoekwerk
Kort daarna was er een wissel van recruiter, die vrouw ging weg.. Die jongen die er nu zit had wel bij het gesprek gezeten (inwerken denk ik)
Zou het zin hebben om rechtstreeks bij de vestiging te solliciteren denken jullie?