Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

we zouden eigenlijk 40 uur ingewerkt worden, maar ik sta gewoon op de dienstlijst
dus ik vrees dat ik zometeen gewoon het diepe in gegooid ga worden 
begint goed....
collega's gaven gelukkig wel redelijk aan hoe en wat, maar voelde me best wel verloren daar. Met 0,0 ervaring met PG...
Morgen nog een gesprekje met praktijkbegeleidster... was ziek toen ik dat eigenlijk had dus nu maar gepland...
Donderdag naar school en zaterdag dan weer van 7.00 - 15.30 en zondag een late van 15.15 tot 23.00
vanochtend tot 11u gewerkt, en ik vind het echt vreselijk.
Kytha schreef:Super dat het zo goed bevalt!!
Hier dus nietvanochtend tot 11u gewerkt, en ik vind het echt vreselijk.
Wordt gewoon niet ingewerkt, en dan ga ik dus foutjes maken, en dan krijg ik daar ook nog eens voor op m'n flikker.. ik doe verdorie ook maar m'n best..
Lekker dus. Gelukkig moet ik nu 2 dagen naar school, woensdag begint te ellende weer![]()
Ik hoop niet dat het zo erg blijft..

) willen overstappen naar de BBL omdat ze dat fijner lijkt, maar mij lijkt het niet fijner. Ik ben nou in ieder geval van plan om verpleegkunde af te maken met BOL, het ligt natuurlijk ook aan jezelf maar mij lijkt het echt zwaar!! 
of het ziekenhuis zou dat over moeten nemen...
heb je veel reistijd er ook nog bij???
Vandaag was het ook weer gezellig
Er zei nog een bewoner tegen mij (gaat donderdag weg) jij moet niet stoppen hoor met de opleiding, je bent er geknipt voor
, dus die kon ik in mijn zak steken
Het gaat al wel weer snel hoor, 12 maar alweer de laatste...
hopen dat er reactie op komt!
En dat je boventallig staan natuurlijk
Wel fijn dat het maar 5 minuten fietsen is!!! Dan stap je even vroeg op de fiets als ik, alleen begin ik om 7.00
voor stage!!