Wat zetten jullie in de motivatie? Begin je eerst met je naam je leeftijd en dergelijk? Of is dat overbodig omdat je ook je CV natuurlijk bijvoegt? De motivatie zelf lukt me wel, maar weet niet zo goed wat er wel en niet in te zetten qua gegevens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eliine schreef:Nog even een vraag (ja sorry het is voor mij even geleden dat ik een motivatiebrief moest schrijven)
Wat zetten jullie in de motivatie? Begin je eerst met je naam je leeftijd en dergelijk? Of is dat overbodig omdat je ook je CV natuurlijk bijvoegt? De motivatie zelf lukt me wel, maar weet niet zo goed wat er wel en niet in te zetten qua gegevens.
Sting schreef:@Eliine: Gewoon je halve marathonfoto erin, zien ze direct dat je sportief bent!
vuurneon schreef:Ik nooit mijn leeftijd erin, mijn naam en adres alleen bovenin en onderin mijn naam als afsluiting.
Verder 'jullie hebben hier wat aan, omdat ik dit kan' en ook echt gericht op dat bedrijf. Dus mijn brief aangepast aan hun visie (dus ik speur braaf de website af; ook voor taalgebruik; erg formeel? Of juist meer informeel? Noemen ze het hrm of p&o of zelfs personeelszaken?).
Gegevens halen ze wel uit de cv, maar relevante vaardigheden werk ik wel uit in mijn cv 'dit kan ik, dit kan ik gebruiken voor..' alleen dan wel netjes uitgewerkt natuurlijk
Sonja_vR schreef:ik zou hem voor de sport laten zitten...kijken hoe lang het duurt
x_Rebecca schreef:Jongens, nog even een vraagje. Wat houdt een salarisspecificatie in?
Er wordt gevraagd of ik die mee wil nemen naar het gesprek, alleen ik heb nog nooit van zoiets gehoord en als ik een beetje google gok ik dat ik het niet heb, maar misschien weten jullie wat er mee bedoeld wordt?
x_Rebecca schreef:Jongens, nog even een vraagje. Wat houdt een salarisspecificatie in?
Er wordt gevraagd of ik die mee wil nemen naar het gesprek, alleen ik heb nog nooit van zoiets gehoord en als ik een beetje google gok ik dat ik het niet heb, maar misschien weten jullie wat er mee bedoeld wordt?
Sting schreef:Gewoon ervoor gaan TM! Als je steeds zo nadenkt komt er nooit wat. En mocht je 11 km verder verhuizen, 11 km valt ook wel te fietsen joh!
Ir1ne schreef:Dat klinkt idd heerlijkFeerwerd?