Oja klopt! Dus als er me er hier 1 tussenuit glipt bel ik jou
M_D_H
Geplaatst: 13-07-17 04:45
Jester_ schreef:
Oja klopt! Dus als er me er hier 1 tussenuit glipt bel ik jou
Haha dan bel jij mij inderdaad Zou wel grappig zijn als we elkaar op die manier spraken
Jester_
Geplaatst: 13-07-17 04:54
haha ja inderdaad eigenlijk bellen wij overigens nooit 's nachts, altijd pas de volgende ochtend wij mogen ook eigenlijk niet in de nacht bellen tenzij het 30 graden is, word dat wel veel gedaan?
Ja dat horen we vaker dat er de volgende ochtend pas gebeld worden.
Het verschilt per instelling, sommige instellingen bellen meteen en andere pas de volgende dag. Eigenlijk hebben we ook een contactpersoon nodig, dus wij kunnen pas wat met een melding doen als de familie of andere nabestaanden op de hoogte zijn gebracht en contactpersoon willen zijn Dus meestal spreken we familie ipv de zorginstelling
Ik ben richting het einde aan het gaan van mijn eerste nachtdienst van vijf.. Ik vind de eerste altijd vrij pittig, dus zit me nu ook echt wakker te houden, nog medestanders?
Nee gezellig Kon het niet echt vakantie noemen Veel met de dierenambulance mee geweest, vorige week de traktor vierdaagse gehad. En de nodige stress voor een nieuw huis
cam
Geplaatst: 01-08-17 02:19
Niet zelf nachtdienst, maar een man die nachtdienst heeft. En slapen gaat dan een stuk lastiger.
Jazeker Wou tot 9 uur wakker blijven, niet gelukt. Had met mam afgesproken, dat als ik om half 10 geen berichtje had gestuurd, zij zou bellen. Ik was mooi om 9.20 uur wakker voor toiletbezoek. Vrijdagmorgen half 10, spannend weer. Dat andere huis blijven ze pushen om het voorlopig koopcontract te tekenen. Als dit huis nu een goed gevoel geeft, ga ik hier mee verder. Andere huis vinden we toch een risico ivm paar mankementjes en de eternit platen