. Die had ik namelijk wel gehaald.Ah lekker joh Marit, lijkt me heerlijk om eindelijk echt de weg op te mogen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Die had ik namelijk wel gehaald.
Jammer, maar volgende maand weer proberen! 
Adindaa schreef:Ik hoop het echt, het ergste vind ik nog dat mijn tussentijdse toets nu dus niet meer geldt. Die had ik namelijk wel gehaald.
Ah lekker joh Marit, lijkt me heerlijk om eindelijk echt de weg op te mogen
Was wel gezellig
Heb heel vaak als ik alleen in de auto zit dat ze ineens bij het stoplicht naast me staat of ze me passeert
maar hij kan supergoed rijden en heeft er ook echt wel feeling voor dus hij heeft het wel snel denk ik! Ligt natuurlijk ook aan de theorie (heeft ie 23 oktober) en z'n examen straks. Dus ben benieuwd wanneer hij mij eens van het station kan halen ipv andersom (waar hij graag gebruik van maakt)
Maar voor de aanhanger mag dat juist! En natuurlijk ff wennen hoe dat ding volgt, dat ik langer ben enz
Achteruitrijden beetje handigheid in krijgen, maar dat viel me eigenlijk nog erg mee.
Faalangstexamen dit keer. Ik duim voor mezelf, ben gelukkig nu al een stuk rustiger dan de afgelopen keer. 

En heb donderdag toets.... Maak me nu toch wel een beetje zorgen
Gelukkig heb ik woensdag nog een les staan/ Klarinda schreef:Goedzo! Gefeliciteerd!
Ga je een autootje kopen of dat nog niet?
Kan ik alsnog een week wachten tot ik hem eindelijk heb geloof ik.
Een hele grote knalgele Ford Transit bus
Denk dat ik toch nog regelmatig onze eigen auto maar even ga halen

Boself schreef:Klarinda schreef:Goedzo! Gefeliciteerd!
Ga je een autootje kopen of dat nog niet?
Haha nee, is niet zo praktisch op het moment en echt onbetaalbaar. Gelukkig heb ik een scooter hier staan waar ik wel op kan rijden nu.![]()
Wat wel stom is is dat ik pas woensdag een afspraak kon maken voor de aanvraag van mijn rijbewijs.Kan ik alsnog een week wachten tot ik hem eindelijk heb geloof ik.
Je moet gewoon wat eerder gaan naar het gemeentehuis hoor! Grote kans dat ze hem 1 á 2 dagen eerder hebben liggen dan de exacte datum! 
kwam zelfs nog het meisje tegen waarmee ik de vorige keer sprak en zij was toen helaas ook gezakt, maar nu zijn we allebei geslaagd 
Je moet een Eigen verklaring hebben (die ik dacht ik al bij de rijschool heb ingevuld), opsturen (die de rijschool dus heeft...?) en dan nog een formulier aanvragen, invullen en opsturen.. Ik snap er geen worst van, jeemig wat ingewikkeld.