Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caroline_max schreef:Hier kwam ik na mijn bevalling uit het ziekenhuis, en 3 uur later kwam mijn (aangetekende) ontslagbrief langs.
Iloveiswan schreef:Heb vanmiddag een gesprek voor een 40 uren baan. Best spannend voor het eerst
Hoop wel dat ik aangenomen word heb helemaal geen cent inkomen meer vraag me toch af hoe ik komende weken/maanden kan leven dan en hoe andere dat doen zonder baan?
Amandavd schreef:Iloveiswan schreef:Heb vanmiddag een gesprek voor een 40 uren baan. Best spannend voor het eerst
Hoop wel dat ik aangenomen word heb helemaal geen cent inkomen meer vraag me toch af hoe ik komende weken/maanden kan leven dan en hoe andere dat doen zonder baan?
Woon je nog thuis of op jezelf of samen? Ik leef op dit moment helaas van mijn vriend, mocht ik alleen komen te staan zou ik wellicht in aanmerking komen voor bijstand.
Iloveiswan schreef:Amandavd schreef:
Woon je nog thuis of op jezelf of samen? Ik leef op dit moment helaas van mijn vriend, mocht ik alleen komen te staan zou ik wellicht in aanmerking komen voor bijstand.
woon samen met mijn vriend maar die studeert nog een jaar.
Alleen had gehoord van mensen dat je onder de 27 geen uitkering kan krijgen dus zit best wel met mijn handen in mijn haar
Amandavd schreef:Iloveiswan schreef:
woon samen met mijn vriend maar die studeert nog een jaar.
Alleen had gehoord van mensen dat je onder de 27 geen uitkering kan krijgen dus zit best wel met mijn handen in mijn haar
Je zou gewoon eens moeten informeren bij de gemeente, die kunnen je precies vertellen hoe en wat betreft je situatie.