Ja, erg leuk! Het is nogal een lang verhaal hoe ik er aan gekomen ben, maar het is een 25-jarige Quarter/Paint-ruin. Het wordt een gezelschapsmeneer voor mijn oma van 24 die dampig is. Ik rijd haar nog 4/5 keer in de week en ook deze meneer is nog goed genoeg om te hobbelen.
Na 25 jaar paardensport liggen mijn ambities op de mesthoop, ik wil alleen nog lekker rondhobbelen door de bossen, lekker rustig aan, op m'n boomloze zadeltje, met m'n bitloze hoofdstelletje.
Omdat ze dampig is moet mijn paard hele dagen buiten, liefst zo'n 15 uur per dag, maar volledig buiten trekt ze heel slecht. Ze heeft af en toe echt een beetje rust nodig. Maar omdat de andere paarden op stal van 10 tot 18 naar buiten gaan, en er dan verder niemand meer buiten staat, is ze de uren alleen ontzettend onrustig. Mijn ex had ook een paard, daar stond ze eerst hele dagen samen mee buiten en dat ging prima, maar mijn ex is met paard vertrokken. Dus er moest een oplossing komen, zodat ze weer hele dagen buiten kan staan, maar niet alleen. Die heb ik gevonden in Vegas, die ik dus Zondag ga ophalen!