Jammer dat ik zelf altijd zo hebberig wordt. Maar goed dat ik even paardloos ben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yucca schreef:Welkom WinBinCHes! Leuk, rijlaarzen op maat. Zeker de laatste jaren veel werk met al die mensen die nu de meest gekke rijlaarzen willen?
Ik heb morgen weer een bruiloft, dus snel mijn bed in. Hoop dat ik een beetje kan slapen want ik heb toch altijd wel weer zenuwen. Achja, gezonde spanningen noemen we het dan maaral baal ik er soms wel van want dan denk ik: 'Jee, ik vind het toch heel leuk om te doen, waarom dan die vervelende zenuwen?!'
Ik bel trouwens erg weinig...dus ik ga straks met mijn eigen Iphone 4S een los abbo nemen, lekker goedkoop!
joyce2 schreef:Even een vraagje aan de mensen die nu een Galaxy S4 hebben, ik ben me kapot geschrokken van de prijzen van de abonnementen.... Wil je dat ding gratis krijgen, zit je toch al snel aan een abo van €50,- of hoger. Waar hebben jullie je abo afgesloten en wat betalen jullie? Tele2 is erg voordelig, maar daar lees ik alleen maar super slechte verhalen over.