Dat is toevallig! Dan weten we ook dat we hier niet gaan delen waar we zitten, en zo, vanwege de privacy en het Internet-protocol. Maar; ook voor Trigion?
Ik moet tot 7.30, daarna ook door naar stal. Ga nog wel even rijden vandaag. Hopen dat ik vandaag dan door kan slapen.. Wordt denk lastig want m'n vriend is thuis tot vanmiddag ergens..
Rust is gelukkig weer terug, voor hoelang het duurt Ja, hebben besloten om eerst met de verhuurders te gaan praten. Daar hebben we goed aan gedaan. Hun willen mij tegemoet komen met een aantal zaken, wat gunstig is. Zoals de meubels kan ik daar voorlopig laten staan, verhuiskosten, huurprijs hoeft 1ste 2 weken van nieuwe maand niet. Ben blij dat we gepraat hebben, geeft toch een goed gevoel. Met advocaat, wordt een romslomp
Nou, een stuk beter dan gisteren in ieder geval. Ik heb vandaag maar liefst zeven uur geslapen, dus kan er weer tegenaan. En buiten dat heeft EJ ieder 3e produkt gratis, dus ben gigantisch online aan het winkelen!
hahahaha nu heb je het over Badoo bedoel je Sabine ??
Ik werk als verpleegkundige in een verslavingskliniek Alleirbag. Ze liggen allemaal te slapen en heb mijn werkzaamheden al af, dus dan lekker serie kijken