Maar goed ik denk dat ouders nu al snel kinderen thuis laten, maar hier in het Noorden zijn het veelal nuchtere mensen en denk ik dat het mee zal vallen. Ik werk in ieder geval gewoon morgen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:PSvanLot schreef:Menen jullie serieus dat het een ramp is als je de komende weken even opvang moet spelen?
Als ik door opvang te bieden aan leerlingen ervoor kan zorgen dat ouders kunnen gaan werken binnen beroepen waar ze niet gemist kunnen worden, dan heb ik daar geen enkel probleem mee.
Dit is toch een noodsituatie?
En zo is het, kinderen die hoesten of ook maar een beetje lopen te snotteren of keelpijn hebben mogen vanaf nu niet eens meer naar school, wacht maar tot de kids dit doorhebben. Ik denk dat er morgen heel veel lege klassen zijn.
Arabesk schreef:Minder besmettingen en minder doden dan hier.
Sluit scholen en organiseer opvang voor wie echt niet op z'n eigen kind kan passen. Dat is iets anders dan scholen gewoon openhouden en de leerplicht handhaven.
bigone schreef:Arabesk schreef:Minder besmettingen en minder doden dan hier.
Sluit scholen en organiseer opvang voor wie echt niet op z'n eigen kind kan passen. Dat is iets anders dan scholen gewoon openhouden en de leerplicht handhaven.
Wanneer je iets beweert moet je wel je huiswerk doen. Denemarken heeft 1000 besmettingen op 6 miljoen inwoners dus dat is % flink meer dan hier.
Movement schreef:Op mijn hbo school krijg ik tot 31 maart geen lessen meer, hoe ze dat verder allemaal gaan aanpassen krijgen we nog te horen.
Wat ik echt niet snap is waarom mbo scholen wel open blijven. Ik heb hiervoor mbo gedaan en ik vind dit eigenlijk een belediging. Er zijn genoeg mbo'ers die 20+ zijn. Het grootste verschil met hbo en mbo is dat mbo praktijk gericht is en hbo theoretisch gericht.
lenaa_tje schreef:Movement schreef:Op mijn hbo school krijg ik tot 31 maart geen lessen meer, hoe ze dat verder allemaal gaan aanpassen krijgen we nog te horen.
Wat ik echt niet snap is waarom mbo scholen wel open blijven. Ik heb hiervoor mbo gedaan en ik vind dit eigenlijk een belediging. Er zijn genoeg mbo'ers die 20+ zijn. Het grootste verschil met hbo en mbo is dat mbo praktijk gericht is en hbo theoretisch gericht.
Niet helemaal. Mbo scholen hebben (over het algemeen wat ik weet van de scholen hier) geen enorme colleges.