arabella2000 schreef:geen idee. Ikzal daar morgen eens naar kijken.
Doe jij poetsen als thuishulp?
@pimaude: ik woon in het uiterste zuiden van het land. Al die vestigingen zijn dus een beetje erg ver weg voor mij.
breda?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:mee eens vuurneon. Ik doe momenteel echt het verschrikkelijkst saaiste werk ever, voor 1800 bruto. Het is zo verschrikkelijk eentonig! Maar goed, tot ik iets beter vind, gewoon niet klagen en handen uit de mouwen en geld verdienen. Het is even niet anders. De motivatie om door te solliciteren is er in ieder geval wel.
Shiloh schreef:Mijn werk bestaat uit: Pak een bak, pak een rekje. Pak een potje uit de bak, scan het potje, maak hem open, doe 0,3 gram in een reageer buisje, doe het buisje in het rekje, potje in de bak... repeat... tot het rekje vol is (dan breng je die weg en pak je nieuw rekje) of tot de bak klaar is, en dan pak je de volgende bak... en dan gewoon weer repeat. En dat 8 uur per dag, 5 dagen in de week ^^
Citaat:Beste Sanne,
Allereerst excuses dat ik zo laat van me laat horen naar aanleiding van jouw sollicitatiegesprek.
Zoals afgesproken heb ik met de managers van de BSO ’s in Utrecht besproken of we jou een passende plek konden bieden. Er moest voldoende goede begeleiding voor je zijn.
Helaas hebben we moeten constateren dat de situatie op meerdere plaatsen te onrustig is om deze begeleiding te kunnen bieden.
We hebben dan ook gekozen voor meer ervaren pedagogisch medewerkers. Om deze reden zie ik ook geen mogelijkheid je in onze oproeppoule een plek te bieden.
Ik heb overigens geen referentie ingewonnen bij de door jou doorgegeven referent.
Ik had je graag een kans geboden maar de situatie vraagt om een andere beslissing.
Ik wens je succes met andere sollicitaties en bedank je voor je belangstelling voor *.
Met vriendelijke groet,