Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Haha, wat kan dat soms fijn zijn he, je eigen lekkere stoel!
Iemand trouwens tips voor me wat nou een fijne telefoon is? Ik moet weer een nieuwe uitzoeken en er zijn zoveel mogelijkheden... Ik vind het belangrijk dat ik er mee kan internetten, mijn mail kan lezen/beantwoorden, hij moet goede foto's/filmpjes maken en graag een goede accu. Mijn Samsung Galaxy S2 haal ik 's ochtends rond half 7 van de lader en als ik om 17:30u klaar ben met werken gilt hij al dat hij bijna leeg is. Heel irritant, want hiervoor had ik een telefoon die ik 1x per 2 a 3 dagen op moest laden.
Yucca schreef:En ja, weer een bruiloft erbij in 2014Gesprek is zo goed geweest dat ik meteen twee dagen later bericht kreeg, super leuk.
Na aanleiding van jullie reacties ga ik toch voor een reserveringscontract. Daarbij moeten denk ik dan wel nog de Algemene voorwaarden. Ik ga alles even voorleggen aan een juriste, dan weet ik zeker of het allemaal volgens het boekje gaat.
Annash schreef:Ik heb ook de S4, superfijn. Dat gedonder met de S2 komt wss omdat het toestel te oud is voor de software - ik had hetzelfde met mijn S1 en mij werd verteld dat dat de oorzaak was.
WinBinChes schreef:Hallo,
Ik heb gelijk een vraag. Ik ben bezig met opzetten van wat sponsor/testpakketten en ik zit heel erg in de knoei met de Amerikaanse maten. Het gaat om een rijbroek en daar krijg ik de maatkeuzes 24, 26, 28, 30 , 32 en 34. Welke europese maten horen daarbij, kan iemand mij daarbij helpen. Ik heb al gegoogled, maar ik kom er niet uit. HELP!
Firegirl schreef:WinBinChes schreef:Hallo,
Ik heb gelijk een vraag. Ik ben bezig met opzetten van wat sponsor/testpakketten en ik zit heel erg in de knoei met de Amerikaanse maten. Het gaat om een rijbroek en daar krijg ik de maatkeuzes 24, 26, 28, 30 , 32 en 34. Welke europese maten horen daarbij, kan iemand mij daarbij helpen. Ik heb al gegoogled, maar ik kom er niet uit. HELP!
http://www.artishock.nl/nl/Size-Chart
Heb je iets aan deze link? Deze Amerikaanse maten zijn omvang cq lengtematen die ook bij spijkerbroeken gebruikt worden.