Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:49

Wat super yucca !

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:00

Owwww, ik heb eindelijk een fatsoenlijke bureaustoel! Zat op zon houten ikea ding (tenzij mijn vriend er niet was, dan zat ik op zijn bureaustoel) en dat zat echt voor geen meter.

Mooie tweedehandse gekocht, een paarse, jaja. Nu kan ik weer heerlijk zitten werken.
Moet het alleen wel lukken, argh, dvd branden wil niet lukken #fail.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:31

Haha, wat kan dat soms fijn zijn he, je eigen lekkere stoel!

Iemand trouwens tips voor me wat nou een fijne telefoon is? Ik moet weer een nieuwe uitzoeken en er zijn zoveel mogelijkheden... Ik vind het belangrijk dat ik er mee kan internetten, mijn mail kan lezen/beantwoorden, hij moet goede foto's/filmpjes maken en graag een goede accu. Mijn Samsung Galaxy S2 haal ik 's ochtends rond half 7 van de lader en als ik om 17:30u klaar ben met werken gilt hij al dat hij bijna leeg is. Heel irritant, want hiervoor had ik een telefoon die ik 1x per 2 a 3 dagen op moest laden.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:33

joyce2 schreef:
Haha, wat kan dat soms fijn zijn he, je eigen lekkere stoel!

Iemand trouwens tips voor me wat nou een fijne telefoon is? Ik moet weer een nieuwe uitzoeken en er zijn zoveel mogelijkheden... Ik vind het belangrijk dat ik er mee kan internetten, mijn mail kan lezen/beantwoorden, hij moet goede foto's/filmpjes maken en graag een goede accu. Mijn Samsung Galaxy S2 haal ik 's ochtends rond half 7 van de lader en als ik om 17:30u klaar ben met werken gilt hij al dat hij bijna leeg is. Heel irritant, want hiervoor had ik een telefoon die ik 1x per 2 a 3 dagen op moest laden.

Functioneel baggerdingen, maar als het enkel gaat om mailen/bellen: Blackberrys uit de 'Bold' reeks. Die van mij doet rustig 3 hele dagen op een accu.

Ik heb zelf onlangs een fairphone besteld, www.fairphone.com :) Maar die worden pas in het najaar geleverd.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 15:34

Ben bang dat dat met 3G en alle apps op de mobiels van tegenwoordig niet meer anders kan. Tenminste ik hoor het van iedereen dat de batterijen zo snel leeg zijn. Ik heb zelf een Iphone 4S en die moet iedere nacht aan de lader en dan heb ik er niet eens zo gek veel mee gedaan (vind ik dan :+)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:01

Als ik geluk heb, kan ik 2 dagen doen met mijn Samsung S plus, maar dan moet ik er ook echt niet te veel mee doen. Ik raad wel altijd Samsung aan, dat zijn wel betrouwbare en stevige telefoons! Ik had een Sony Experia maar die begon na iets meer dan een jaar vast te lopen als ik gebeld werd... Uhh... ja! Daar heb je dus niets aan.
Wat je misschien eerst nog kunt proberen is hoe je telefoon het vol houdt als je regelmatig alle apps stopt met "Advanced App Killer". Wellicht dat je batterij dan al een stuk langer mee gaat! Ik doe dat iedere keer voordat ik hem weer op lock zet en als je dan ziet wat er na een half uur al weer open staat... Niet normaal!

Gefeliciteerd, Yucca! Gaat goed zo!
Laatst bijgewerkt door 11AFotograaf op 12-08-13 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:07

Daar moesten ze idd wat voor uitvinden. Hier ook eentje die iedere nacht aan het infuus moet. En wat doe ik er mee? Niet eens heel veel.

Heerlijk Yucca. Volgens mij zit je in een heerlijke rush op het moment.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 16:09

Nou, ik zit eigenlijk in een dipje omdat die kl&*%$te DVD brander het niet doet en ik geen idee heb waarom niet.

Eerst maar even boodschappen gaan doen denk ik :+

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:28

Die Advanced App Killer staat er van begin af aan al op, maar dat maakt helaas weinig verschil. Het kan per update ook nog wel eens verschillen hoe lang hij het volhoudt.

Een BlackBerry wil ik niet, is echt niet mijn ding... Net als een iPhone, ik kan namelijk niet overweg met iTunes en vind het veel te gebruiksonvriendelijk. Heb wel een iPod Touch en een iPad, maar zodra ik zo'n ding aan mijn laptop koppel is het een en al ellende.

Mijn Samsung Galaxy S2 heb ik nu zo'n 2 jaar en hij heeft steeds vaker problemen. Soms loopt hij vast en soms valt hij gewoon helemaal uit. Dan moet ik echt de accu eruit halen. Maar goed, verder vind ik m'n Samsung wel fijn in het gebruik

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:42

Yucca schreef:
En ja, weer een bruiloft erbij in 2014 *\o/* Gesprek is zo goed geweest dat ik meteen twee dagen later bericht kreeg, super leuk.

Na aanleiding van jullie reacties ga ik toch voor een reserveringscontract. Daarbij moeten denk ik dan wel nog de Algemene voorwaarden. Ik ga alles even voorleggen aan een juriste, dan weet ik zeker of het allemaal volgens het boekje gaat.

Ik wil je mijn voorwaarden wel sturen? heb ze zelf gemaakt, zonder juriste maar het dekt de lading prima merk ik (bij particulieren)

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:51

Joyce, heb sinds eind mei de Galaxy S4, vind het echt een toptoestel. Had eerst de S2, deze batterij gaat langer mee en is ook veel sneller weer volgeladen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:53

Ik heb ook de S4, superfijn. Dat gedonder met de S2 komt wss omdat het toestel te oud is voor de software - ik had hetzelfde met mijn S1 en mij werd verteld dat dat de oorzaak was.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 18:56

Annash schreef:
Ik heb ook de S4, superfijn. Dat gedonder met de S2 komt wss omdat het toestel te oud is voor de software - ik had hetzelfde met mijn S1 en mij werd verteld dat dat de oorzaak was.

Ik heb nog steeds een S1 (nu ruim 1 jaar oud), maar weinig problemen mee! Heel af en toe dat ie opeens uit staat en tijd problemen gehad met mijn Wifi die vastliep als ik hem uitzette, maar al tijden geen last meer van gehad. Denk eigenlijk dat dat een verkooppraatje is om je een nieuw toestel aan te praten...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:05

Dat denk ik niet, want was iemand die niks verkocht... :D :+

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 19:51

Annash schreef:
Dat denk ik niet, want was iemand die niks verkocht... :D :+

Oeps, dat wist ik niet. Dan weet ik het ook niet. Heb er gelukkig nog geen last van, terwijl ik niet op hoef te letten dat mijn telefoon gestolen wordt omdat ik de nieuwst heb ;) wel zo fijn om achter te lopen ;)

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:03

k heb nog steeds een htc sensation. Batterij gaat ook twee x per 24 uur aan de lader als ik hem redelijk gebruik

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 15:02

Hallo,

Mag ik mij ook even melden? :D
Ik ben Marije van Rijlaarzen op maat en Equimoda ( die laatste ben ik druk mee bezig nieuwe producten en ideeën te realiseren. Voor Rijlaarzen op maat ook natuurlijk, je blijft bezig!

Ik heb gelijk een vraag. Ik ben bezig met opzetten van wat sponsor/testpakketten en ik zit heel erg in de knoei met de Amerikaanse maten. Het gaat om een rijbroek en daar krijg ik de maatkeuzes 24, 26, 28, 30 , 32 en 34. Welke europese maten horen daarbij, kan iemand mij daarbij helpen. Ik heb al gegoogled, maar ik kom er niet uit. HELP!

En uiteraard als jullie meer willen weten over mij, roep maar. Lijkt me erg leuk om mee te praten over ondernemer beslommeringen! :D :D

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 16:14

WinBinChes schreef:
Hallo,

Ik heb gelijk een vraag. Ik ben bezig met opzetten van wat sponsor/testpakketten en ik zit heel erg in de knoei met de Amerikaanse maten. Het gaat om een rijbroek en daar krijg ik de maatkeuzes 24, 26, 28, 30 , 32 en 34. Welke europese maten horen daarbij, kan iemand mij daarbij helpen. Ik heb al gegoogled, maar ik kom er niet uit. HELP!

http://www.artishock.nl/nl/Size-Chart

Heb je iets aan deze link? Deze Amerikaanse maten zijn omvang cq lengtematen die ook bij spijkerbroeken gebruikt worden.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 16:26

Firegirl schreef:
WinBinChes schreef:
Hallo,

http://www.artishock.nl/nl/Size-Chart

Heb je iets aan deze link? Deze Amerikaanse maten zijn omvang cq lengtematen die ook bij spijkerbroeken gebruikt worden.

_/-\o_ Super die heb ik niet gezien! Dank je wel!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:35

Even een vraagje aan de mensen die nu een Galaxy S4 hebben, ik ben me kapot geschrokken van de prijzen van de abonnementen.... Wil je dat ding gratis krijgen, zit je toch al snel aan een abo van €50,- of hoger. Waar hebben jullie je abo afgesloten en wat betalen jullie? Tele2 is erg voordelig, maar daar lees ik alleen maar super slechte verhalen over.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 19:54

Ik betaal 49 (?) heb Vodafone Red, het tweede abonnement. Zo uit mijn hoofd 1GB internet en onbeperkt bellen en smsen. Daar doe ik zowel privé als zakelijk mee. Met Vodafone Red, het eerste abonnement, kwam ik qua belminuten (400 geloof ik???) niet uit. Goedkoop is het inderdaad niet, maar dat onbeperkt bellen/smsen vind ik wel erg prettig. Ik merk dat ik echt veel meer bel sinds ik mijn eigen zaak heb.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 20:27

Ik heb een abbo bij Hi en betaald geloof ik € 47,50.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 21:10

Ik heb een Samsung Note 2 en betaal de eerste 1,5 jaar €30,- en laatste 6 maanden €36,- Ik zit bij T-Mobile, maar heb de oudere en voordeliger abonnements vorm. Vlak na het afsluiten zijn ze overgestapt naar een ander systeem. Dus ik heb mazzel gehad.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:09

Hallo :wave: , ik ben er ook nog. Ben echt ontzettend druk met van alles en nog wat omtrent BWR. Ontzettend leuk! Ben ook met een heel leuk project bezig en mag voor bokt op horse Event een praatje houden namens Bewust Wedstrijd Rijden!
Dus echt heel gaaf!

Ik lees eigenlijk dat iedereen echt goed aan de gang is nu. Gaaf he? En dat in deze tijd! *\o/*

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 22:12

Wat super Malene! leuk hoor!