Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Ik heb nog tot juni 2016 ww... Ik heb een opknap boerderij en 4 paarden dus dat kan ik inderdaad niet betalen van minimumloon
Sure_lee schreef:Ik heb nog tot juni 2016 ww... Ik heb een opknap boerderij en 4 paarden dus dat kan ik inderdaad niet betalen van minimumloon
BounceBabe schreef:Ik ben helaas te laat geweest met mijn aanmelding voor de BOL opleiding Verzorgende IG.
Deze zit helemaal vol en er is voor mij geen enkele plek meer. Ik heb het afgelopen uur de ogen uit mijn kop gejankt.BBL wil niet, BOL wil niet.... hopen op een zegen dat ik via de instelling waar ik nu werk de BBL nog kan gaan doen met eerste mogelijkheid februari gok ik, of ik moet middels een wonder nog een BBL plek vinden in september.
Ik moet alles nu even laten bezinken en kijken wat ik ga doen. Voor wie mijn verhaal heeft gevolgd, zouden jullie een beetje met me willen sparren over wat ik zou kunnen doen, zonder voor mijn gevoel weer stil te staan?
Wat kan ik allemaal nog doen op sollicitatiegebied????
Man, het lijkt wel alsof ik gedumpt ben of zo. Rode kop, dikke doppen en een 'gebroken' hart...