Ben der weer 1 van 4 Vanmiddag nog een lekker ijsje en knuffel gehad van die man die laatst was geweest toen ik uit de nachtdienst kwam Komt hij volgende week maandag toch ontbijten bij mij
Hier ook 1 vd 4. Ben voor 2 maanden uitgeleend naar het andere ziekenhuis en ken de afdeling totaal niet en is hier mega rustig... collega ken ik dus ook niet dus is toch raar!
En jeetje, dan baal je wel even als je zo snel andere woonruimte moet vinden! Wat is de reden daarvan dan?!
Hier is het echt lekker rustig, vermaak me wel zo
alleirbag
Geplaatst: 05-07-17 01:06
Hallo! Nummer 3 van 6 en vandaag maar anderhalf uur geslapen. Gaaaaap!
sabine1979
Geplaatst: 05-07-17 01:34
Ik woon daar sinds jan 2016. Via de makelaar, maar wel particulier. Het is vroeger postkantoor geweest, dus winkelbestemming. Verhuurder heeft van magazijn en winkel 2 appartementen gemaakt. Verhuurder is al 3 jaar!! bezig om er woonbestemming op te krijgen. Dit is nu dus zeker dat dit niet wordt toegestaan door de gemeente. Dus ik zit daar al 1,5 jaar illegaal!!! Kreeg tussen neus en lippen een brief, door hun getypt, waar instond dat ik voor 14 aug het appartement moet verlaten. Zoniet wordt ik er uitgezet. Ik dus over de zeik, je wordt gewoon de straat op gedonderd!!! Het was een beetje bezonken, dit mogen hun niet. Ik heb recht op huurbescherming, en zowiezo op 3 maanden, geen 2. Het schrijven van hun is niet geldig. Ondertussen dus naar iets anders kijken, wat tegenvalt, er is niks betaalbaars in de buurt. Volgende optie, kopen... Info gesprek gehad bij hypotheekadiseur, Ik kan een mooie hypotheek krijgen!! Zorg minder, Volgende stap, advocaat in de arm nemen. Hier heb ik vanmiddag om 3 uur een afspraak mee. Verhuurder is verplicht om iets anders vergelijkbaars voor mij te zoeken. Als ik er 1 september niet uit ben, krijgen hun een fikse boete van de gemeente Ik heb dus geen contact met de gemeente, ik sta buiten het contact van de verhuurder en gemeente.
Nou kwam ik vanmiddag de verhuurder tegen, vroeg hij of ik al wat anders gevonden. Nee dus, ik zei dat er niks was wat betaalbaar is. Of het dan niks was om in de buurt van mijn werk iets te zoeken!!!! Dus niet he,,,,
Heel verhaal, hopelijk duidelijk Wordt vervolgd....
Damn! 1.5 uur slaap? hoe ga je deze nacht doorkomen?!
Woow heftig gedoe Sabine! Dat is echt onwijs balen en ook wel een beetje erg dom van je verhuurder Hopen dat je door kan gaan met het koophuis, is dat dan ook al zo snel beschikbaar dat je er gelijk in kan?
Geen idee, hetlukt me gewoon niet deze serie nachten om goed te slapen. Gelukkig heb ik een weinig intensieve baan, dat was me nu niet gelukt. Ik lig overdag heerlijk en ben ook moe, maar ik val niet weg, zeg maar. Zo irritant!
Ja dat is inderdaad dan wel te hopen Sabine. Hoop ook dat je het rond krijgt met het koophuis en er snel in kan. ik heb vanaf data (voorlopig) koopcontract tekenen tot de overdracht 3 maanden moeten wachten..
Nee ken het hoor Alleirbag! heb het ook wel eens, maar slaap dan wel meer als 1.5 uur.. Maar zeg altijd, als je ligt rust je ook uit
Beveiliging...tot 07.00 uur. Ik hoop het ook, voel me nu echt beroerd. Ik heb staldienst, dus zo eerst de paarden voeren en dan lekker m'n bed in. Normaal doe ik dan gelijk mesten en rijden, maar dat doe ik vanmiddag wel. Ik hoop dat ik een paar uurtjes kan pakken.