Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yucca schreef:Dit was gewoon een particuliere verkoop, dus denk niet dat ze nog eens iets bij me koop
Maar toch, dit lijkt me de beste oplossing!
Vandaag flink aan het werk: moet foto's klaarmaken voor aflevering bij bruidspaar. Net hun album binnen gekregen dus wil het zo snel mogelijk langsbrengen.
Citaat:13.5 In geval van annulering van een opdrachtovereenkomst door de Wederpartij op welk moment dan ook en om welke reden dan ook, heeft de Fotograaf recht op de overeengekomen vergoeding, verminderd met de nog niet gemaakte kosten.
Citaat:Een overeenkomst komt mondeling of schriftelijk tot stand door het vastleggen van een datum/tijd/afspraak in de agenda van ** Bruidsfotografie. Bruidsparen gaan dan akkoord met een aanbetaling van € ***,-. In geval van een annulering op welk moment dan ook en welke reden dan ook, heeft ** Bruidsfotografie het recht om deze aanbetaling te houden ter vergoeding van de gemaakte kosten en het vrij houden van de datum.
11AFotograaf schreef:Dat klopt ook!
Hier beginnen langzaam de spanningen weer op te bouwen. Morgen weer een bruiloft fotograferen! Wel met de meest relaxte planning ooit! Heb zo'n 2,5 uur MINIMAAL voor de fotoshoot! Waren ze zo allemaal maar!
Yucca schreef:Jeetje, dat is wel heel erg ruim, wat heerlijk! Ik ben soms blij als ik een uurtje heb! Veel succes, ook met je zenuwen, ik ken het! Ik mag volgende week weer, vanavond naar een voorgesprek.