Ik snap je keuze helemaal hoor Dimple, zeker met een gezin is het een te groot risico. Maar ik denk dat het voor iedereen wel goed is om te beseffen dat je ook als flexmedewerker rechten hebt.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Via PB hebben jullie reactie.![]()
Kop koffie kan geen kwaad, maar dan moet hij wel met iets goeds komen als het klikt![]()
Wat doe jij ook alweer Milatje?
bigone schreef:Dimple, ik vind het heel logisch dat je niet voor die functie met opleiding gaat, iets doen waar je nu al tegen op ziet werkt niet. Een stuk betere voorwaarden, zoals auto en laptop, Phone en doorbetaling bij ziekte is toch wel een vereiste voor werk in deze functie.
Kwanyin schreef:Gisteren was er trouwens ook "grappig" nieuws op de radio. Onderzoekers van de universiteit in Gent hadden onderzocht dat een vakantiebaan niet altijd een positieve invloed heeft om het zoeken naar werk. Veel werknemers kijken er niet naar. Er zouden zelfs sectoren zijn waar het hebben van een vakantiebaan op je cv je juist negatief beïnvloed, zelfs al heb je je vakantiebaan in dezelfde sector gedaan. Er zouden namelijk werkgevers zijn die het hebben van een vakantiebaan associëren met weinig interesse in je studies, en het vallen onder "een lagere economisch-sociale klasse".
Echt eh