JastieHorse schreef:Ik kom me ook melden hier. Helaas werkloos sinds 1 oktober. Ik ben een opleiding gaan volgen maar dit is toch niet helemaal wat ik wil gaan doen + dat ik nu geen inkomsten heb en dat toch echt niet gaat werken met 3 paarden en een eigen huis. Ik zoek in de regio Zoetermeer..max zo'n 25 km enkele reis. En eigenlijk solliciteer ik overal op. Ik heb een diploma MBO secretarieel medewerker maar werkervaring in de zorg (geen diploma helaas).. Ik solliciteer nu al een paar weken zonder resultaat helaas. Krijg vaak geen mail terug, dat vind ik echt balen!
Takkie_muis, goed dat je de brief verstuurd hebt! Hoop voor je dat je word uitgenodigd voor een gesprek.
N paar week valt mee hoor
Volhouden! Je kunt na 2 of 3 week ook even nabellen/mailen!
Anoniem schreef:Ik werk vanuit huis.

Zolang ik een internet verbinding heb maakt het niet zo uit waar ik woon. Enige wat ik wil is stilte op mijn werkplek en zo min mogelijk gestoord worden terwijl ik werk.

Uh? jij werkt voor jezelf? of voor een bedrijf? ?
Ik krijg net een afwijzing:
Zonder afbreuk te willen doen aan jouw capaciteiten en kwaliteiten hebben wij ervoor gekozen de procedure voort te zetten met andere kandidaten die beter aansluiten bij het door ons opgestelde functieprofiel.
Die had ik nog niet voorbij zien komen. Zonder afbreuk te doen aan jouw capaciteiten