Ik heb nacht 2 vd 3. Ook in zkh. Begonnen met opname en wat rommel dingen. Nu is rust terug gekeerd. Helaas overdag niet zo best geslapen..
Lis_Ol
Geplaatst: 08-06-17 01:13
Dacht dat je al eerder een nachtdienst had gedraaid Aman ben ik in de war..
Hier qua groep rustig, zijn er een aantal met ontslag gegaan, dus de rust is wede gekeerd Wel lekker bezig qua administratie, kom het wel door (met heel veel redbull )
Ik heb net het kantoor versierd voor een collega die jarig is geweest, nu ga ik beginnen aan de behandelplanevaluatie van mn coachjongere en daarna een groep schoonmaken.
Lis_Ol
Geplaatst: 08-06-17 01:24
Dan ben je er nog een aardig tijdje goed onderuit gekomen
Jaa zijn speciaal nachtwakers aangenomen bij ons om de socio's op de groep te ontlasten. Maar die kunnen niet alle nachtdiensten van de hele maand samen draaien dus af en toe zijn wij de klos.
Vreetbuien zijn herkenbaar Ik heb de laatste paar weken met de nachten bleekselderij en tzatziki bij. Is toch wel redelijk gezond. En voor de honger kracker met kaas.
ik zit al de hele week chocolade te eten.. maandelijkse feestje. Vanaf maandag weer op dieet, collega vroeg dinsdagavond al of ik nou was aangekomen AUW!!
4/4 Update!!! Hij is leuk Hij was van plan om rond 9 uur te vertrekken, dat werden 2 uurtjes later Hebben de hele tijd over van alles en nog wat gekletst. Ennnn hij vond mij ook lief
Heb je in ieder geval iets te doen. Waarschijnlijk heb ik niks tot 03.00 uur en dan weer van half 4 tot 5 niks.
Nu maar de honden uitlaten. Het schijnt volgens buienradar zo te gaan regenen.
sabine1979
Geplaatst: 09-06-17 01:17
Hoorde het om 00 uur op de radio, en ik heb de ramen open staan Ik kan straks eerst een huismus vangen Buurmuisje belde aan om 21 uur, was bij haar tegen de raam gevolgen, en ze weet dat ik bij de dierenambulance werk. Ik zei, doe maar in een doosje en dan is hij morgen weer bij, durft ze niet Dan neem ik hem mee naar binnen, dus hop in het doosje. Kijk ik, neemt ie de vleugels En nou zit ie ergens in huis Als hij vannacht maar stil blijft zitten, anders zijn mijn vogels over de zeik schat ik