Kriel schreef:SplashIsLief schreef:Ik snap niet eens wat er staat.
Jij moet nog inburgeren
Ik wil niet inburgeren in Groningen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kriel schreef:'In welke plaats zoek jij ook alweer iets?'

arabella2000 schreef:haha ik had dat er eigenlijk ook wel uit gelezen
Fiebie schreef:takkie_muis schreef:Idioten hahah
Ik ben aan het kijken voor vrijwilligerswerk in dit dorp , worden al gauw de bejaarden denk ik... Werk is er voor ongeschoolde mensen amper (|heb mbo niveau 1 een lachtertje dus)
CLD'er
KNN'er
Nee grapje![]()
Supermarkt? Tankstation?
Ir1ne schreef:SplashIsLief schreef:Ik wil niet inburgeren in Groningen

oftewel werk blijft zich opstapelen, maar kan er niet door komen
leuk begin van de week 
Ir1ne schreef:[ Afbeelding ]

takkie_muis schreef:De jumbo een dorp verderop zoekt tussen het vlees en kaas iemand , heb dan geen ervaring wat ze liever wel zien ik soliciteer gewoon. Dierverzorging en vlees gaan wel samen , hik er al een tijd tegenaan maar ik ga gewoon soliciteren we will see
Anoniem schreef:Ir1ne schreef:[ Afbeelding ]
Klopt wel, we zouden meer dingen moeten vertalen uit het engels. Het klinkt in het nderlands misschien belachelijk, maar dat komt doordat die termen ook belachelijk zijn.
d
Fiebie schreef:takkie_muis schreef:De jumbo een dorp verderop zoekt tussen het vlees en kaas iemand , heb dan geen ervaring wat ze liever wel zien ik soliciteer gewoon. Dierverzorging en vlees gaan wel samen , hik er al een tijd tegenaan maar ik ga gewoon soliciteren we will see
Mag ik zeggen dat ik dat tot nu toe echt de leukste baan ooit vond.....![]()
Ik vond het heerlijk, vlees snijden, kaasjes klaarmaken, proeverijen maken, kletsen met mensen, bestellingen doen, mensen in roosteren.....
Het is zo erg dat ik er soms over droom
Heb de solicitatie de deur uitgedaan , de motivatiebrief mega slap
Heb via via gehoord dat de bouwmarkt nog een kassa miep zoekt