Kriel schreef:SplashIsLief schreef:Ik snap niet eens wat er staat.
Jij moet nog inburgeren
Ik wil niet inburgeren in Groningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kriel schreef:'In welke plaats zoek jij ook alweer iets?'
arabella2000 schreef:haha ik had dat er eigenlijk ook wel uit gelezen
Fiebie schreef:takkie_muis schreef:Idioten hahah
Ik ben aan het kijken voor vrijwilligerswerk in dit dorp , worden al gauw de bejaarden denk ik... Werk is er voor ongeschoolde mensen amper (|heb mbo niveau 1 een lachtertje dus)
CLD'er
KNN'er
Nee grapje![]()
Supermarkt? Tankstation?
Ir1ne schreef:SplashIsLief schreef:Ik wil niet inburgeren in Groningen
Ir1ne schreef:[ Afbeelding ]
takkie_muis schreef:De jumbo een dorp verderop zoekt tussen het vlees en kaas iemand , heb dan geen ervaring wat ze liever wel zien ik soliciteer gewoon. Dierverzorging en vlees gaan wel samen , hik er al een tijd tegenaan maar ik ga gewoon soliciteren we will see
Anoniem schreef:Ir1ne schreef:[ Afbeelding ]
Klopt wel, we zouden meer dingen moeten vertalen uit het engels. Het klinkt in het nderlands misschien belachelijk, maar dat komt doordat die termen ook belachelijk zijn.
Fiebie schreef:takkie_muis schreef:De jumbo een dorp verderop zoekt tussen het vlees en kaas iemand , heb dan geen ervaring wat ze liever wel zien ik soliciteer gewoon. Dierverzorging en vlees gaan wel samen , hik er al een tijd tegenaan maar ik ga gewoon soliciteren we will see
Mag ik zeggen dat ik dat tot nu toe echt de leukste baan ooit vond.....![]()
Ik vond het heerlijk, vlees snijden, kaasjes klaarmaken, proeverijen maken, kletsen met mensen, bestellingen doen, mensen in roosteren.....
Het is zo erg dat ik er soms over droom