Bedankt! In de B. Hoor alleen net dat ze een wondje bij dr mond heeft en dr heel heftig op reageerd maar het is wel flink ingesmeerd... Ben benieuwd morgen
geen idee. blijkbaar niet. heeft er iemand trouwens voor economie ook de methode pincode? ik heb woensdag voor het eerst een echt pw daarvan en weet niet zo goed wat ik kanverwachten... iemand tips?
t gaat over hoofdstuk 3, vanalles met balans en eem bedrijf beginnen enz. crediteuren, debiteuren blabla haha ik vind t nogal veel theorie en vroeg me dus af of t echt nodig was dat ik dat allemaal ging leren #luiheidoverheerst
jaloers! ik woensdag.... ik heb er niet veel vertrouwen in. heb jij wel al eens een toets oid gehad van eco? (hadden een lerares die toetsenvragen bijna letterlijk uit de tekst haalde dusja geen idee hoe een" normale" toets hoort te zijn
Ja dat was vooral rekenen met percentuele toe of afname enzo het was eigenlijk alleen maar rekenen en geen letterlijke begrippen. Je moet wel weten wat ze betekeken enzo maar niet de betekenis letterlijk opschrijven