Ik nu 2 nachten en net de eerste gehad en er helemaal klaar mee. Sinds 1 mei moet ik 2 keer per nacht een collega in een ander huis helpen, ik ben dan 2 keer anderhalf uur weg terwijl mijn mensen in de aanleuningwoningen ook bellen, dan moet ik op en neer gaan rijden 15 minuten reistijd. Mijn andere collega mag de aanleunwoningen niet in want mag het huis niet verlaten zij staat dan al op 60 eigen bewoners en 15 op de 3de verdieping van mij. Die op de 3de verdieping mag zij wel helpen.
Oh dat lijkt mij inderdaad ook vervelend! Lastige constructie. Hopelijk gaat het vannacht beter!
jetwii
Geplaatst: 03-05-17 22:17
Vannacht was rustig. Ik moet toch wat kwijt ik ben zenuwachtig. Maandagavond zag ik een vacature voor een verzorgende ig die mbo v opleiding wou doen. Maandagavond gereageerd en dinsdag belden ze al dat ze me graag op gesprek wouden en morgen is het al zover.
Weet alleen niet als ze vragen waarom ik bij mijn oude werkgever weg wil wat ik moet antwoorden want ik heb leuk werk alleen ik wil ook graag doorleren en daarom zie ik dit als nieuwe uitdaging..
Verpleegkundige in op afdeling in het ziekenhuis. 1 bed geblokkeerd dus 15 volle bedjes. 1 onrustig dementerend dametje derest slaapt tot nu toe braaf. Dit is mijn eerste nachtdienst sinds de opleiding. Sta alleen dus vind t wel erg spannend!