Emilia schreef:haha
Ik heb de leerlingen die niet willen al in alle hoeken van mijn lokaal gehad. Denk je dat dat indruk maakt? No way! Wat mij betreft sturen we al die vervelende, niet gemotiveerde, brutale leerlingen met z'n allen naar de minister. Kan hij ze vermaken. Ben geen babysitter!
Je moet ze ook niet apart zetten, maar lekker bij elkaar en ze lekker negeren. Gewoon de lak aan ze hebben. Jij moet je niks van hun aantrekken, ze hebben zich er uiteindelijk maar mee.
Ik merk dit zelf ook wel hoor. Wij hebben een nieuwe voor Sociale wetenschappen, haar eerste jaar. In het begin deden we lekker wat we wouden en vooral niet opletten, maar tegenwoordig zijn er steeds meer die opletten 
Justine_Mo schreef:Ik heb wel een rooster van elke dag tot 10 voor 4 zonder tussenuren.
Op die dagen ben ik half 5 thuis,heeft voor mij geen zin om naar mijn verzorgpaarden te gaan.
Ik heb van 8.25 tot 4.30 les. Ben tussen 17.30 en 18.00 thuis. Als ik nog een paardje zou hebben, zou ik daar ook nog heen gaan.
En tja, geen zin? Stop dan met je verzorgpaarden. Paarden zijn niet alleen voor als je zin hebt hoor..