[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 21:21

Ik zoek een stage met Natural Horsemanship, waarbij je geen eigen paard nodig hebt.
Ik zit in het 1e jaar Dierenzorg, de stage zal lopen van midden september tot eind december de maandag en dinsdag.
Regio: België, liefst West-Oost Vlaanderen. Antwerpen kan ook, als er overnachtingsmogelijkheden zijn.
Nederlandstalig.

Meliaforever

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:35

Ik zoek een stage/of BBL leerplek voor de opleiding helpende zorg in de omgeving Leiden. Helaas zit alles al vol zover ik het te horen heb gekregen van de bedrijven. Maar als iemand nog een plek weet hoor ik het graag! :)

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 12:58

Ik weet niet wat voor soort stage je precies zoekt? Maar ik weet dat je in Leiden ook Cardea hebt zitten, dit is onderdeel van Jeugdzorg, weet niet of je naar zoiets op zoek bent?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:04

Het liefst zoek ik een stage met ouderen mensen/bejaarden. In een verzorgingstehuis/thuiszorg o.i.d.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:17

Ik zoek voor de periode van augustus tot december een stageplek:

- MBO stage animatie/audiovisueel
- Liefst regio Rotterdam/Leiden/Amsterdam/Utrecht
- Wel echt een animatiestage, waar ik nu zit animeer ik niet veel en wil dit wel leren
- Als iemand een goed stagebedrijf in het buitenland weet, hoor ik dit ook graag :D

Edit: toevoeging

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 13:20

Meliaforever schreef:
Het liefst zoek ik een stage met ouderen mensen/bejaarden. In een verzorgingstehuis/thuiszorg o.i.d.

Oke nee dan is Cardea niet echt iets voor jou, die richten zich meer op kinderen tot 18 jaar.
Dan weet ik zo snel even niets voor je, succes met zoeken!

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 19:21

Stage fysiotherapie gezocht!

Voor mijn 4e jaar van de opleiding fysiotherapie zoek in een stageplek in een fysiotherapiepraktijk.
- Periode van 16 juli - 30 januari
- 24 uur per week
- Omgeving Nijmegen/Elst/Arnhem/Oss/Den Bosch, max. een uur reistijd met openbaar vervoer vanaf Ewijk/Beuningen/Nijmegen

Als iemand wat weet hoor ik dat graag!

blue_sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 11:29

Hallo iedereen,

Ik ben een meisje van 14 die een stageplek moet hebben voor school. Ik zou graag een stageplek hebben waarbij ik iets met paarden kan doen. Ik zoek een plek omgeving valkenswaard/weert, want ik woon net over de grens in België. Het maakt me niet zo veel uit wat ik doe, maar wel graag iets met paarden. Ik zit te denken aan bijvoorbeeld schrijven op een wedstrijd, helpen bij rijlessen of stallen uitmesten.

Ik rij al 8 jaar en heb mijn eigen pony's waar ik ook wedstrijden mee rijd. Ik zou het erg leuk vinden als er mensen zijn die mij contacteren. Je kunt een e-mailtje sturen naar:

Laura.alexandra.kreft@gmail.com

Of een berichtje naar blue_sky.

Alvast bedankt,

Laura Kreft

Rhythm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:11

BBL Stageplaats paardenhouderij aangeboden

Voor onze trainingstal in het midden van het land zoeken wij nog een BBL-stagiair voor het komende schooljaar. Onze vorige BBL-stagiair is na 3 trouwe jaren klaar met haar opleiding en gaat nu voor haarzelf beginnen. Wij zoeken iemand die wij ook weer zo kunnen scholen dat zij straks ook die stap kan gaan maken.

Voor meer informatie bezoek onze website http://www.waalsehoeve.nl

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 21:15

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een stage in het Buitenland.
Graag iets is de paardensector, dus een stal waar je eventueel ook mag paardrijden.
Ook moet het in Europa zijn door eventuele vergoedingen.
Het is voor de periode september/oktober.
Ik heb op Aeuqor gekeken maar ben ik niet veel wijzer van geworden.

Hebben jullie een goede ervaring met een stal in het buitenland gehad,
zouden jullie mij het adres willen door mailen.

Heel erg bedankt,
Groetjes Caithlynn

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:08

Ik ben op zoek naar een stage in de Corporate Finance, op WO niveau. Ik heb al bij een aantal bedrijven gesolliciteerd, maar misschien is er een bedrijf wat ik over het hoofd zie! Ik zit momenteel een half jaar in Madrid, maar ik kom half juni weer terug. Mijn bachelor heb ik dan inmiddels afgesloten en ik heb ook al 5 vakken van mijn Master Finance gehaald. Dus als er iemand iets weet, dan hoor ik het graag!

OneFellSwoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:14

Hierboven zie ik niet veel waar ik verstand van heb, behalve voor Warbling. Misschien in Amsterdam? Mijn vriend loopt daar stage en maakt o.a. werk voor National Geografic en disney. Het bedrijf heet Six Six design. Ik zit trouwens bij je op school zie ik net, mn vriend ook. :P
En dan nu mijn verzoekje. Ik ben het spoor beister! iemand ideeen?

Regio: Randstad, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Amsterdam of iets ertussen in.
Niveau: MBO 4
Richting: Kunst, atelier, mode, design, ontwerpen, zelf portfolio opbouwen. Heb dus geen zin om iemand anders zijn portfolio te mogen ordene!

lovelyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 13:19

Hallo,

Ik ben Désirée ben volgend schooljaar 18 jaar en en opzoek naar een leerzame stageplek in het noorden.
Ik doe de opleiding paardenhouderij niveau 4 op het AOC Terra in Groningen.
Ik zit nu in mijn eerste jaar en loop op dit moment stage bij een (internationale) springstal.
Voor volgend schooljaar(2de leerjaar) ben ik dus opzoek naar iets anders dan alleen een springstal.
Dressuurstal, handelsstal, trainingsstal, hengstenhouderij, of een combinatie.
Het gaat om een halfjaar stage(september-februari ong.) waarvan steeds 1 dag in de week(donderdag) en enkele keren een volledige week.
Ben zelf erg fanatiek, niet bang om aan te pakken en gemotiveerd, wil graag leren.
Zelf mogen rijden gedurende de stage is voor mij geen must, maar zou wel leuk zijn.
Voor ervaringen kun je o.a. in mijn onderschrift kijken.
Graag in de omgeving van Veendam(Groningen).
Weet je iets voor mij? Dan hoor ik het graag.

Gr. Désirée

Janneke_Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-12 19:54

Gezocht:

Stage op HBO niveau, het liefst in het (evenementen)management en organisatie. Ik studeer aan het derde jaar van de opleiding Bedrijfskunde MER. Relatie van het bedrijf met paarden heeft een lichte voorkeur.

Het gaat over een periode van 21 weken fulltime, van eind augustus-begin september tot eind januari. Een deel van de stage (min. 20% = 1 dag in de week) van de stage moet er gewerkt worden aan een onderzoeksopdracht.

Meer info en eventuele vragen? Stuur een pb voor verder contact.

Coony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-12 14:53

Ik doe de opleiding paardenhouderij niveau 4 op het groenhorst college in Barneveld, en ik ben ook op zoek naar een stageplek voor mijn 2de jaar.
Het gaat om de periode van 10 september tot en met 9 november 2012.

Ik zou graag een Pbtje krijgen als je een leuk bedrijf weet!

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:13

Gezocht:
aankomend schooljaar ga ik beginnen met de opleiding Horse & Wildlife in Deurne.
actieve onderwerpen van de opleiding zijn dieren in hun leefomgeving, flora & fauna,
communicatie, ondernemen, organiseren van trektochten.
In 2010 heb ik de opleiding Horse & Leisure afgerond met diploma paardenhouderij.
Aangezien ik verder wilde leren en mijn interesse hier voor 100% ligt, heb ik besloten
de studie Horse & Wildlife te doen.
Mijn rij-ervaring is dat ik ongeveer 5 jaar actief dressuur heb gereden, en sinds 2 jaar ben
overgestapt naar het westernrijden. Ook rijden we gemiddeld 4 keer in de week buiten.
Ervaring met lange ritten heb ik ook, zo zijn we van Bladel naar de Drunense duinen gereden.
Tijdens mijn opleiding Horse & Leisure heb ik ruime ervaring opgedaan op diverse paardenhouderij bedrijven.
Graag zou ik op een buitenlands bedrijf stage lopen die deze activiteiten doet.
de periode is van maart 2013 t/m augustus 2013, om deze periode langer van huis
te zijn is geen probleem, en er zijn verder geen persoonlijke problemen.
goede motivatie en veel inzet.
Graag hoor ik van u.
Met Vriendelijke Groet,
Marjolein Craens.

Zweistein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:46

Hallo,

ik ben op zoek naar een bedrijfskundige stage voor mijn afstudeerstage (vanaf januar 2013, mss ook vanaf september 2012 mogelijk).

Ik zou heel graag in de paardensector blijven werken en ik werk ook al als stalmanager op een springstal, maar dat is voor mijn school niet "bedrijfskundig" genoeg (ik denk persoonlijk dat ze gewoon niet willen dat we onze handen aan de paarden hebben, maar dat we in een bank of zo zullen gaan werken).

Iemand in idee? Ik ben voor alle suggestie´s open en heel dankbaar!

(huidige woonplaas: omgeving Flevoland/Gelderland)

Groetjes!

Anouk146

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:46

@ Suprice: Weet niet of je nog wat zoekt maar je zou eens bij YER kunnen informeren of zij iets weten. Als je een beetje leuke cijfers hebt en een aardig CV (zo te zien buitenlandervaring das altijd goed :D ) kunnen zij waarschijnlijk wel een stage voor je vinden. http://www.yer.nl/nl-nl/kandidaten/camp ... tment.aspx
Zelf zit ik in de talentpool legal en heb zo een stage weten te bemachtigen maar ze hebben ook een talentpool voor finance. Je wordt aan de hand van je inschrijving al dan niet uitgenodigd voor een gesprekje (heel nuttig want daardoor heb je zelf ook beter voor ogen waar je talenten liggen en wat je wil voor het geval je dat nog niet wist) en dan wordt er gekeken wat ze voor je kunnen vinden. Denk dat je wel een streepje voor hebt bij een bedrijf aangezien YER al een soort voorselectie doet; geeft vertrouwen aan het bedrijf. Ennn je krijgt hulp met je motivatiebrief, een CV check enz

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 09:49

Stichting humanitas heeft (bijna) altijd plek voor stagiaires niveau 3 ( verzorgende IG) en niveau 4 (verpleegkundige)

Www.humanitas.nu

We hebben op meerdere locaties in Rotterdam en omstreken verpleeghuizen, verzorgingstehuisen, kleinschalig wonen en ook ziekenhuis verplaatste zorg.

Ook bied humanitas de opleiding verzorgende IG aan, je gaat dan 1 dag per week naar school en werk 24/32 uur binnen de stichting.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 13:18

Ik zoek in regio leiden/haaglanden een jaarstage voor 24 uur per week.
Medewerker maatschappelijke zorg, niveau 4. BBL.
Het gaat om het laatste leerjaar inclusief de proeven.

Het liefst in Zoetermeer e.o. doelgroep maakt mij niks meer uit.
Ik heb eerder met verstandelijk beperkten, psychiatrische cliënten en doven/slechthorenden gewerkt.

Als iemand iets weet, graag een pb.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 08:36

Stagiaire HBO rechten/SJD gezocht

Het Europees Consumenten Centrum is nog op zoek naar een enthousiaste stagiaire HBO rechten of SJD, voor een stage van 10 maanden per september 2012.

Ben jij nog op zoek naar een uitdagende stage? dan is dit misschien iets voor jou!
vacature: http://www.eccnl.eu/bin/binaries/stagev ... r-2012.pdf

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:38

Hallo,
Na de zomer ga ik naar het groenhorst Barneveld om daar paardenhouderij niveau 3 alround medewerker doen.
Ik doe BOL. Ik ben dus opzoek naar een stageplaats die dicht in de buurt van Putten,Garderen,barneveld of voorthuizen zit.

Ik heb nu al 2 jaar 17 paarden aan huis en ben dus hard werken gewend. Ik kan goed rijden. Heb wel altijd bitloos gereden en heb veel verstand van natural horsemanship.

Ik zoek een paardenbedrijf die western, dressuur of naturalhorsemanship doet.

Graag bericht via PB.

Groetjes maureen stegeman

lidewei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 17:14

Ik doe de opleiding paardenhouderij niveau 4.
Zoek een ook stage adres van 18 november t/m februari.
Het liefst een stal gericht op handel en opleiden van jongen paarden gericht op dressuur of springen.
Waar bij het ook mogelijk is om mijn eigen paard mee te nemen en begeleiding te kunnen krijgen bij het rijden.
Plaats omgeving maken niet uit als intern tot de mogelijkheid behoord.
Ik ben gemotiveerd,zelfstandig,weet van aanpakken.
Vind het werken met paarden super en stal werk is ook geen probleem.

Hiervoor heb ik stage gelopen bij Manege den Toom en hengsten houderij Qurien van Erp allen twee echte aanrader voor wie nog een super leuke leerzame stage zoekt !

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:26

Jliiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:01

Ik ben opzoek naar een western stageplek in noord-brabant.

Volgend jaar volg ik mijn eerste jaar PaardenHouderij - sport mbo 4.
ik moet wekelijks 2 dagen stage lopen, voor de periode septemberd t.e.m. januarie/februarie heb ik al een plekje gevonden.
Ik zoek dus een stageplek voor de periode daarna :).
Zelf woon ik in België dicht aan de grens en aangezien ik volgend jaar mijn rijbewijs heb, kan ik met de auto komen, maar liefst niet te ver natuurlijk.