Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
roxiie schreef:Gewoon klagen.
Niet geklaagd is altijd mis!
Edit: wat ik bij GS zo vaag vond was vraag 2: 1815 Het Verenigd koninkrijk onstaat. Ik had echt zoiets van HUH? T ging toch over Nederland
NinaElisa schreef:ik heb van die lesbrieven van eco....
van lweo ?

roxiie schreef:Ja, precies! Verenigd Koninkrijk, nou dan denk ik aan EngelandEdit: wat ik bij GS zo vaag vond was vraag 2: 1815 Het Verenigd koninkrijk onstaat. Ik had echt zoiets van HUH? T ging toch over Nederland
ff klacht, want uit het antwoord blijkt wel weer dat het wel over Nederland ging. MoonWencke schreef:roxiie schreef:Ja, precies! Verenigd Koninkrijk, nou dan denk ik aan EngelandEdit: wat ik bij GS zo vaag vond was vraag 2: 1815 Het Verenigd koninkrijk onstaat. Ik had echt zoiets van HUH? T ging toch over Nederlandff klacht, want uit het antwoord blijkt wel weer dat het wel over Nederland ging.

Niseyra schreef:NinaElisa schreef:ik heb van die lesbrieven van eco....
van lweo ?
Ja die had ik op de havo! Werkt heel fijn vind ik.
Nu hebben we zo'n stom onduidelijk megaboek, praktische economie heet het.
Mijn engels ging echt super!
Tijdens het examen zat ik echt te balen want ik moest alle vragen wel een beetje snel doen anders had ik niet tijd genoeg, kon dus niet goed over de vragen nadenken en de teksten heel kritisch lezen, en in het laatste kwartier dat je niet weg mag zodat het rustig blijft gingen die surveillanten even lekker zitten kleppen![]()
Ik zat me dood te ergeren en ook vernietigende blikken toe te werpen maar het hielp niet echt geloof ik..
Maargoed ik ging het vanmiddag nakijken en ik heb minstens 44 punten gehaald
In het vorige topic stond zo'n link waar je kan kijken wat voor cijfer je hebt bij welke norm maar ik kan het niet meer vinden, weet iemand die toevallig nog?
Dan ga ik nu even rustig bijlezen
.

. Je zal maar de enige zijn die nu al voor AK heeft geklaagd
. 
Tomaatje schreef:Grainey schreef:Een particulier bouwt niet zelf een kantoorgebouw, laten ze doen door aannemers, dus de aannemer = consument in mijn opzicht... dus ik vind het directe distributie...
De Bv maakte alles zelf en verkoopt het zelf door aan de Aannemer. Wat de aannemer ermee doet, dat maakt toch niets uit?? Dan hadden ze er groothandel ofzo neer moeten zetten. Dat is duidelijker dan dit...
(tja... ik vraag me af waarom ik M&O niet heb laten vallen)
*ik ook*
Nee, de particulier is de consument. Want echt wel dat op de rekening voor het kantoorgebouw ook de kosten van de ramen verhaald worden. Namelijk de materiaalkosten.
Denk dat je daar inderdaad wel over kunt klagen, dat het voorbeeld veel duidelijker was geweest in het geval van een bedrijft dat doorverkoopt aan een groothandel.
. Want er zit immers geen tussenstap tussen (jah de aannemer zelf is in dit geval dan de tussenstap) ik maak het mezelf nu te ingewikkeld. Ben sowieso erg slecht in dit vak (ik sta een 5.9
en heb maar niet gekeken naar de antw die mocht ik toch niet meenemen en ze hadden ze gisteren al weggegooid
)
(de klachten) 
ik wil wel mijn 5.7, dan sta ik een 5.5
!!!
)

)
Alleen vond ik het correctiemodel wel raar. NinaElisa schreef:Narya schreef:Dat ding dat 'van kind tot burger' heet.
oh..zo heet die vna mij ook:P
heten ze allemaal zo?
ik heb vast compleet ergens over heen gelezen:P
dat onderdeel was bij niet t sterkste hehe vooral t eind van t boekje niet