ik heb mijn toets ook gehaald denk ik ( er stond dat degene die het niet gehaald had al op de hoogte was en ik heb niets gehoord
was een twijfelgevalletje dit keer aangezien ik eigenlijk bijna niet geleerd had.. dus ben wel blij! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

was een twijfelgevalletje dit keer aangezien ik eigenlijk bijna niet geleerd had.. dus ben wel blij!
begint t helemaal leuk te vinden! ze zeiden dat leek of ik nooit anders gedaan had
voelde eigenlijk ook wel zo, best grappig 
Shaar schreef:Wat grappig, volgens mij zitten wij dan bij elkaar in de klas...
Heb ik jou dinsdag niet gezien op het Albeda?

kan me trouwens el voorstellen dan de rest van je collega's t niet leuk vinden.. lijkt me ook erg saai hoelang je soms moet wachten om dan even te moeten doorlichten..
, dat is iig al geregeld 

zegt hij heel boos, ja als ik die bedoel dan bedoel ik dat gene waar ik naar kijk, ( zo ver was ik ook nog wel! ) maar hoe kan ik ingodsnaam zien waar hij naar kijkt als er veel verschillende dingen naast elkaar liggen
Maar geloof dat het wel normaal is, maar ik heb liever dat ze zeggen wat ze bedoelen dan dat ze niets zeggen je je aankijken of je zo ontzettend dom bent en dan vervolgens zuchtend zelf maar pakken.....
pffff

mis soms het buiten zijn wel, en de maandagen vind ik echt verschrikkelijk
moet er toch iedere week weer even inkomen

maarja
of heb ik dat alleen maar

Zit je dr weer helemaal in!!