Niseyra schreef:Ook al zo'n relaxed rooster
Ik had trouwens een 6,8 op mn biologie toets, niet superslecht maar had wel hoger verwacht..
Oeh dat vind ik best goed
Ik haalde altijd 5,5 en 6'en voor biologie, en dat was toen nog een algemeen vak
Nu al lang afgesloten gelukkig 
Heeft er iemand van jullie toevallig ook Informatica? Ik in ieder geval wel, en wij doen mee aan een of ander evenement dat ICA cup heet (www.hoeemoticonbenjij.nl) Het is van een universiteit, en we moeten dan met een speciale legopakket een robot bouwen en inprogrammeren zodat hij bijvoorbeeld tegen heuveltjes op kan rijden, op tijd stopt door middel van een tastsensor en een zwarte of witte lijn kan volgen. Toch knap lastig, met die codes. Begin maart zijn de voorrondes en de finale in Arnhem.
Ik doe samen met 2 andere meiden en omdat wij niet zo technisch zijn als andere computernerds, storten wij ons op het design
We maken een vrouwelijke versie van de slak Gerrit (Gary) uit Spongebob. We noemen haar Gerrie
We hebben met papier maché een slakkenhuis gemaakt en de wielen van de robot zijn gepimpt met swarovskistenen en nog meer blingbling. We hebben ogen op stokjes met zwarte wimpers en de oogjes zijn wederom ingelegd met swarovski
Nou ja, we vermaken ons tenminste wel maar die codes zijn klote

Wat een leuk idee 
whaha 

Hopelijk volgen er nog veel meer goede wedstrijden!
En ze is met het huisje meegerekend ook ongeveer zo hoog 

maar het is gelukkig niet een hele zware onvoldoende
Nja we zien t wel...