Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hang nog welweer in de wacht, maar zij moeten zelf ook in de wacht als er iets moet worden uitgezocht.
Ik ben inmiddels 2 afdelingen verder en een flink stuk hoger in de boom.
Te zot voor woorden eigenlijk. En nu hopen en duimen dat wat zou moeten ook daadwerkelijk gaat gebeuren. En moet ik nog twee of drie keer gebeld worden door hun om duidelijkheid te krijgen over een aantal zaken. En moeten ze uitzoeken waarom die foutmelding er is. Ik kreeg wel te horen dat het vaker nu voorkwam en dan ook bij mensen die niet de papieren brieven van de voorlopige aanslag 2022 hebben gehad. Die ze ook niet verwacht hadden. Eigenlijk eenzelfde situatie als waar ik in zit dus. Foutje in hun systemen?
het maakt dus niks uit of je het vroeg of laat indient
het gaat verder niet op volgorde van indienen ofzo. 
Die heeft hij vandaag dus maar zelf uitgeprint en is daarmee naar een brievenbus gelopen om ze te posten. Die heb ik nodig voor weer het bezwaar en weer uitstel.
de belastinginsecteur doet zijn best eea recht te trekken. Maar ik kreeg gister 5 ! Brieven die nog onderweg waren. En nu ben ik helemaal verbijsterd.
de vraag is bedoeld in de zin van hoe verzinnen ze dit nu weer.
Krijg ik vrijwillig de keuze een van de brieven te kiezen als zo wil ik het doen?
ik blijf gewoon steeds die rottige 5 maanden achter de feiten aanlopen. Justme_Lisaa schreef:Iemand wel eens ervaring gehad met dat de belastingdienst later dan 1 juli antwoord heeft gegeven? Terwijl je eigenlijk direct aangifte hebt gedaan, lees: rond 4 maart. We zijn nu meer dan 3 maanden verder en heb nog steeds niets gehoord. Begin me een beetje zorgen te maken
purny schreef:Justme_Lisaa schreef:Iemand wel eens ervaring gehad met dat de belastingdienst later dan 1 juli antwoord heeft gegeven? Terwijl je eigenlijk direct aangifte hebt gedaan, lees: rond 4 maart. We zijn nu meer dan 3 maanden verder en heb nog steeds niets gehoord. Begin me een beetje zorgen te maken
Zoals al vele malen eerder is aangegeven, dat je gelijk aangifte doet geeft geen garantie dat je snel reactie krijgt.
Ze zeggen niet voor niks dat je voor 1 juli bericht krijgt