Loolotte schreef:Ik heb een 9 voor wiskundedus ik ben klaar met mijn bachelor! Op naar de master haha.
Jullie nog resultaten terug?
Omg
ik kom bijles volgen als ik mijn 5e kans weer niet gehaald blijk te hebben
Nee maar super goed joh!!
Ik heb net te horen gekregen dat ik stage heb gehaald, alle casuistiek, reflectieverslagen en de 720 praktijk uren zijn goed afgerond. Eventjes 30 studiepunten innen
Donderdag krijg ik het resultaat van die toets waar ik het hierboven over heb, hoop doet leven toch
dus ik ben klaar met mijn bachelor! Op naar de master haha.
. Ik laat het er maar bij, ik heb geen zin meer in gedoe en volgensmij heb ik m'n toets wel goed genoeg gemaakt om die 7 te compenseren
.
wel een beetje gemengde gevoelens over, ik kom van een 2,4 af met dit vak dus wat dat betreft een hele verbetering en nog maar 0,4 puntjes verwijderd van een voldoende. Maar ik had ook vragen opengelaten ivm de tijdsdruk en dat ik eerst in wilde vullen wat ik zeker weten wist hoe ik dat moest aanpakken. Nu zit ik te denken had ik niet op de laatste vragen nog in ieder geval gewoon íèts in kunnen vullen.. maarja dat is altijd achteraf

Het lukt me gewoon niet om een begin te maken aan het essay en de deadline is al vrijdag..