dan zou ik voor scheikunde en duits gaan als je denkt dat wiskunde voorderest niet echt een probleem wrdt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SBravour schreef:6?????????????????????????? Mijn hemel. hier altijd 4. Nu in examenjaar 3 SE weken en dus de 4e is dan CE.
3 herkansingen, maar dat hebben we altijd. Laatste periode is nooit herkansbaar.
Incroyable schreef:SBravour schreef:6?????????????????????????? Mijn hemel. hier altijd 4. Nu in examenjaar 3 SE weken en dus de 4e is dan CE.
3 herkansingen, maar dat hebben we altijd. Laatste periode is nooit herkansbaar.
Bij ons is het precies hetzelfde inderdaad. Vind 4 over het algemeen goed te doen, mits er geen andere toetsen tussendoor zijn.
en dan dus ook nog gewoon les en ander huiswerk. Dit jaar hebben we 3 SE weken (per week 1 herkansing) + centraal eindexamen, en zo goed als geen toetsen tussendoor.
De toetsen van vorig kaar tellen ook maar voor een heel klein deel mee, en daar had ik niet zo heel hoog voor dus die gaan niet veel verschil maken.
.
Was wel even wennen, maar wel fijn dat het voorderest gedurende het jaar zo rustig is!
van de 3 cijfers dat ik atm terug heb zijn 2 een onvoldoende (een 3,5 en een 5,2) en de voldoende is een 6