Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan heb je nog gen woord getypt
Frustrerend maar als je dat dan aangeeft bij de docent zegt ze gewoon 'tja zo werkt het in het echte leven ook'.
Dus daar heb ik niet zoveel aan
Voor de rest vind ik dat ze het zelf moeten doen want ze zijn allemaal jonger dan ik en ik moet het ook gewoon uitzoeken. Dus succes
They're just not helpful. daphne_xxx schreef:Emma: precies erg lastig inderdaad! Ik reageer inmiddels alleen op vragen inhoudelijk. Dus over de stof zelf, daar leer ik zelf namelijk ook nog wat vanVoor de rest vind ik dat ze het zelf moeten doen want ze zijn allemaal jonger dan ik en ik moet het ook gewoon uitzoeken. Dus succes
![]()
Jolien: Ohh dat is inderdaad best wel wat en niet echt helpend ja. Zo zijn ze bij mij ook. 'Heb je het al gevraagd aan medestudenten?' ALS IK HET GEVOEL HEB DAT IK DIE VRAAG AAN ZE KAN STELLEN DAN HAD IK DAT AL WEL GEDAAN OF NIET DAN?![]()
They're just not helpful.
Irritant
Dan vraag ik me echt af waarom anderen dat niet doen. Boeit het je niet wanneer je je examen hebt ofzo?

daphne_xxx schreef:Wat naar Taartjee! Hopelijk lukt het de volgende keer wel.
Ik heb straks mijn eerste tentamen en heb letterlijk, van de zenuwen, maar 2 uur geslapen. Voor de rest van de tijd spookte er begrippen, anatomische zooi door mijn hoofd alsof er een tv'tje aan stond die alles influistert
Joolien schreef:Zo, ik kom me hier ook nog even melden.
Is er een lijstje om te zien wie wat doet? Lijkt me leuk om te zien
Zelf ben ik 32 en voltijd student toegepaste psychologie 3e jaar. Ik ben in 2014 begonnen maar vanege omstandigheden 2 jaar pause gehad. Ik ben nu aan het einde van kwartiel 1 van de hoofdstroom gezondheidspsychologie. Best ff pittig, want in de tussentijd is de opleiding helemaal veranderd en heb ik dus ook een aantal vakken gemist. Maar het gaat verder erg goed![]()
Hierna nog 1 kwartiel en dan ga ik stage lopen, afstuderen en daarna ipv een minor wil ik de pre-master gaan doen om basispsychologie aan de UT.
Ik heb nu 3 sollicitatiebrieven verstuurd en 2 daarvan hebben me uitgenodigd voor een gesprek. Ik vind het wel spannend hoor zo'n gesprek